61

214 20 5
                                    

Merhabalar öncelikle bu konuşmayı yapmayı istediğimi fark ettim. İyisiyle, kötüsüyle, uzunu, kısasıyla, güldürüsü, ağlatısıyla 61. bölüme kadar geldik. Sizin için belki de benim içimdeki kadar uzun bir macera olmadı ama ben onları hissettim. Sizin unuttuğunuz anlat olsa da benim hep aklımdaydılar ve en kötü, en iyi, en dipte, en zirvede gerektiğinde en ihtiyaç duyduğum, duymadığım anlarda hep düşledim onları. Bana sürekli bir şeyler anlattı Yarkın ve ben size onun düşüncelerini ne kadar anlattım bilemiyorum.. bölümlerin geç gelmesinin daha güzelini yazmak için olduğunu hep söyledim ve hep de söylerim çünkü texting bile olsa bu kurguya günlerimi, haftalarımı, saatlerimi ayırıyorum. Onlarla yatıp, kalktığım oluyor. Neden yazıyorum derseniz bu kadar şeyi.. size veda etmeyi istemiyorum aslında. Veda etmeyi ne becerebilen ne de vedasına sadık kalan biri olmadım hiç. Gidiyorum demiyorum yanlış anlaşılmasın.

Hepinizi tanıyamadım belki..

Sevgili Peren ve Yarkın.. hayalet okuyucularımız oldu, sıkı takipçilerimiz, bizi düşünmeyi bırakmayanlar, benimle çıldırıp, ağlayanlar oldu. Gerçekten de sizi öldüreceğim konusunda tehdit ederek bir şeyler istediğim insanlar da oldu.. sizin yüzünüzden ağlayanlar da oldu o yüzden önce özür dileyin!!! Niye ağlatıyorsunuz insanları??

P&Y : Özür dileriz, bizi affedin. Yazarımız kötü kalpli bir pirenses.. ve boş vakitlerini kukla yöneticiliği ile doldurduğundan bizi de öyle yönetti.... 

Evet! Şimdi gelelim anlatmak için çırpındığım gereksiz uzattığım şu meseleye. Özenle dinleyin.

Demek istiyorum ki; Obijmi bittikten sonra Wattpad uygulamasından bir süre uzaklaşacağım. Ne özel bölüm ne de herhangi bir kitaba ek yapmayı şuanlık düşünmüyorum. Sözlerinde duran biri olmam genelde ama amacım bu. Eğer özel bölüm veya benden başka kurgu isterseniz ya da bana ulaşmak isterseniz diye söylemek istedim. Bana ulaşmak isteyen her zaman yazabilir.. sizleri seviyorum.. bölüm uzun olmayacak gibi yazmaya birazdan başlayacağım. Ama kafam dolu ve.. Yarkın anlatmıyor artık. Sanırım başaramadım onun bana anlattıklarını size aktarmayı. Lütfen kusurum olduysa sizi fazla beklettiysem affedin ama bu affı sadece size olan saygımdan diliyorum. Özür değildir çünkü eğer önem vermeseydiniz yarım bırakan diğerleri gibi bölümler geldikten sonra okumaya başlardınız. Buraya kadar gelen herkese ama herkese çok teşekkür ederim. Saygım ve sevgim ile.. son bölümlerin tadını çıkararak okuyalım.. içeceğinizi alın ve yüzünüzün altına bir kase koyarak seyredin. Bu oyunu son resmedişlerimi izleyin. :")

Peren Duman

"Of Yarkın! Bak heceleyeyim istersen? An-la-mı-yor-um. Anlamıyorum!" diyerek sesli bir şekilde üfledim.

"Ya güzelim.. neden anlamadığını anlayamıyorum bende. Sinüs'ün açılımını yazınca soru çözülüyor işte."

Odaklanamıyorum ki sinüs'e ben!  Gelmiş karşımda gülüyor o gamzeyle! Sonra anla çok basit diyor. Efendi efendii! Gamzenizin fiyatını hesaplamak da matematik!

"Matematiğim iyi yanlış anlama ama trigonometri de zor yani şimdi." Diyerek toparlamaya çalışıyorum.

"Tabi ki iyi! İlk matematik sınabın 91 miş bu yıl! Hayır yani notların hep iyi gelmiş nasıl unuttun çabucak bu konuyu?"

Ah sevgilim.. sen tekrar tekrar cümleler kur bana diye neler yapmam ki ben..

"Aman ne bileyim ben! Hadi başka derse geç,"

"Biyolojiye ne dersin?"

"Im.. olur severim. Sinir Sisteminden başlayalım mı?"

Defterime uzanıp ilk konuyu açıyorum.

Obijmi |Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin