21

434 40 17
                                    

Anonim kız : Sen.. sen çok güzel bir adamsın Yarkın!

Anonim kız : Kalbin öyle güzel ki.. Her atışında farklı bir melodi çalıyor sanki. Kalbin dinleyeceğim en güzel şarkı olabilir.

Anonim kız : Belki de her gün ağladığım sokak artık aydınlık..

Anonim kız : Ağlarken yalnız olsam dahi karanlıkta kalmayacağım. Yarkınlar çevremi kuşatırken ben korkmayacağım.

Yarkın : Sadece belediyeye ufak bir ricada bulundum...

Yarkın : Lütfen abartma kötü hissediyorum yıllardır fark etmediğim için.

Anonim kız : Sen çok güzel bir adamsın.

Yarkın : Sende çok güzel bir kız çocuğusun.

Yarkın : Kadın diyemiyorum bunun için fazla çocuksun :)

Yarkın : Anonim kız..

Yarkın : Sormak senin özelin mi bilmiyorum ama..

Yarkın : Her gün neden o sokaktasın?

Anonim kız : Her gün sayılmaz çoğunlukla diyelim.

Anonim kız : Kötü olduğum zamanlar ilk oraya koşuyorum.

Yarkın : Bu demek oluyor ki çok fazla kötüsün?

Anonim kız : Evet :)

Anonim kız : Sana senden hoşlandığım anı anlatmıştım hatırlıyor musun?

Anonim kız : O gün o sahneden indiğinde koşarak çıkmıştın. Peşinden elbetteki gelmemiştim sonra saat geç olduğunda o sokaktan geçtim.

Anonçm kız : Bir adamın sessiz gözyaşlarına şahit oldum. Kaldırımda oturmuş yıldızları izliyordun ellerin başının üzerinde her şey mahvolmuş gibiydi.

Anonim kız : O oturuşu iyi bilirim, Yarkın. Çok şey gizliydi o oturuşta.

Anonim kız : Seni anladım ben o gün.

Anonim kız : Sen her şeyini kaybettin o gün.

Anonim kız : O günden sonra o kaldırım, benimde senin gibi hissettiğim zamanlarda kaçışım oldu.

Yarkın : Beni anlamadın.

Yarkın : Sen hiçbir şeyi anlamamışsın Anonim kız. Eğer anlasaydın böyle saklanıp yazmak yerine o gün o gece yanımda otururdun.

Yarkın : Bana yazmak yerine yanımda olurdun.

Yarkın : Acılarımı gördüğünü iddia etmek yerine gerçekten acılarımı görürdün.

Anonim kız :  Ben o gün o sokakta yanına oturdum. Küçük bir kız çocuğu o sokakta yanındaydı ve senin çocuk kalan yanına sıkıca sarıldı.

Anonim kız : O kadar dağılmıştın ki beni sabaha fark etmedin.

Anonim kız : Bana sarılamam dediğin her an ne kadar burkuluyor içim anladın mı şimdi?

Anonim kız : Sen benim ruhuma sarılmak istedin sana bu beni tatmin etmez dedim mi? Hayır demedin çünkü yıllar önce bende senin ruhuna sarılabilmiştim sadece.

Anonim kız : Bencil olabilirim.. ama acını gördüm eğer yanına gelseydim sana değil kendi acıma ağlardım.

Yarkın : O gece bana mı ağladın yani?

Anonim kız : Sadece sana değil. Sabaha kadar ikimize ağladım. O sokakta ağlıyordum sen ise benim ağlamamı duymuyordun o kadar dalmıştın ki..

Anonim kız : Yanına bıraktığın telefondan yüzüne vuran ışık olmasa yüzünü göremeyecektim sen olduğunu fark edemeyecektim, sabaha kadar seni izledim sen ise gökyüzünü.

Anonim kız : Sabaha kadar iç çektim beni
duymadın ne zaman o duruma gelinir biliyorum, Yarkın.

Anonim kız : Güneş seni rahatsız etse de durdun sonra biri geldi ben saklandım yolu uzatarak eve gittim. Sen sonra ne halde geldin öğrenemedim

Anonim kız : O mekana gittiğimde sesini duyabilmek için gittim hep umutsuz bir şekilde o sokaktan geçtim geçerken de dayanamayıp ağladım, acılarımıza. Sonra bir daha çalmadın.

Yarkın : Bazen öyle konuşuyorsun ki.. bu kızın görmediği, çekmediği şey kalmamış diyorum.

Yarkın : Bazende öyle güzel seviyorsun ki. Acı nedir bilmiyor diyorum. Birini severken bu kadar acı çekemez, büyütüyor diyorum.

Yarkın : Sanırım yavaş yavaş seni anlıyorum Anonim kız.

Anonim kız : Sanırım bu iyi bir şey Yarkın.. hikayemi görmek istiyorsun demek olur bu.

Yarkın : O kadar basit değil. Her şeyin bu kadar basit olmadığını söyledim.. Daha da fazlası.

Yarkın : Hikayeni okumak istiyorum Anonim kız.

*

Son bölümlerde texting olsa dahi uzun oldu. İlk bölümler 100-200 en fazla ise 300 küsur olurken texting dahil en azı 500 olmaya başladı. Nedenini anlayamamakla birlikte en uzun bölümün 800 küsur olmasına kaşlarımı çatıyorum.

Size saçma gelebilir ama ne kadar çok yazarsam o kadar çok bağlanıyorum ve ben onlara çok bağlandım.

Ne zaman okursunuz bilmem
11 04 20 'de 05.05'de bu satırları yazıyorum. Ne zaman okursanız okuyun sizi seviyorum.. ♡

&

Obijmi |Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin