Herkese merhaba... önceliklee teşekkür etmek istiyorum. Açıkçası wattpad kendi içinde halledemediği sorunları olduğu için yazarlar korku içindeydi ve benim yayımdaki kitaplarım text olduğu için kopyalanıp daha fazla insana ulaşması beni mutlu eder diye kaldırmadım. Ama bölüm yayımlamakta da kararsızdım buna rağmen onları soranlarınız oldu... yeni bölük beklemeniz ve bunu bana nazikçe söylemeniz beni çok mutlu etti. Neredeyse her yerde söyledim ama yılmadım yeniden söyleyeceğim. TAŞINIYORUUUZ! Bu yüzden ruhi sebeplerden ötürü stres altındayım. Sorunlar çıkıyor, işlere yardımcı olayım derken derslere bakamıyorum, derslerle ilgilenirken burayı aksatıyorum vs.. bunlar bahane mi? Tabiki hayır. Ama hep söylüyorum güzel olması için gecikiyor. Eğer yazacak kafada değilsem Nil ile Yarkın'ı evlerdirebilirim aüqöxkeşce Beni çoğunuz tanımıyor kafam bulanıkken sarhoştan farkım yoktur gerçek anlamda saçmalarım cümleleri devrik söylerim, sanki yabancı dil konuşuluyormuş gibi bir şey anlamam... o yüzden sabır.. siz sabrettikçe ben elimden geldiğince yazıyorum zaten..
ŞİMDİİİİİ BÖLÜÜM!! ÇOK OLAYLI DEĞİL O YÜZDEN 2 BÖLÜM ATACAĞIM YAVAŞ YAVAŞ BİTECEK HİKAYE.. EKŞINLI BİTİRMEZSEM TABİİİİKİĞKİİİ! :):):):):):):):):):):) :):):):):):) :):):):)
Ha bir DEEEE. Geçen attığım 1k'lık bölüm sonrası bakıyorum sesiniz çıkmıyooo? Yoksa sarıldılar diye mi? Kimse 'bölümler çok kısa' demiyor artık ksksksks
***********:*(*
Yatağımın üzerinde iki iri cüsse oturmuş merakla odamı inceliyorlardı. Adalı kardeşler şuanda odamdaysa sebebi annemdi. Onu düşündüğüm sırada odaya 32 diş gülerek girdi ve elindeki tepsiye uzandığımda tripli bir edayla elini sapa çekti ve tepsiyi masama koyarak "Afiyet olsun çocuklar," diyerek odadan çıktı. Üstelik o boya rağmen Yarkın'a çocuk diyerek.
"Annen bize çocuk dedi," diyerek güldü Yıldırım. Yüzündeki eğlenen ifadeye göz devirdim. Annemdi işte.
"Sizin boyları es geçtiği belli," dedim.
"1.89." dedi Yarkın birden öne atılarak.
"Ne?"
"Boyum,"
"Sorduk mu?"
"Onu demek istemedin mi?" Masumca konuştuğunda sert ifademi kırarak gülümsedim. Çok heyecanlı olduğu belliydi ve tatlıca güldüğünde gülesim geliyordu.
"Benim çişim var," dedi Yıldırım ve o an asıl çişi olanın ben olduğumu ve tam şuan suratına yapmak istediğini söylemedim. Onun yerine "O zaman tuvalete git," diyerek Yarkın'a bakmayı sürdürdüm.
"Doğru.. ben gideyim o zaman." Dediğinde göz devirdim ve gereksiz uzatmalarını da alarak odadan çıktı. Ve çıktığında Yarkın ayağa kalkarak bir klişeyi gerçekleştirdi.
Kitaplığımın önünde kitaplarımı incelemeye koyuldu. Bende onu incelerken bana dönerek kitaplar hakkında soru sormayarak beni şaşırttı ve daha da şaşırdığım bir kaç adım atarak sevimli bir ifadeyle yanıma ilerlediğinde "Hoşgeldin sarılması yok mu? Sevgiline," dedi ve ben şok içinde yüzüne bakarken ağzım eminim ki yerle bütün olacak kadar açıktı. Kendimi toparlayarak duruşumu dikleştirdim ve bir adım da ben atarak karşı karşıya gelmemize neden oldum.
"Hayatıma.. hoşgeldin." Dedim yüzünün her santimini adım adım incelerken. Yeni çıkmaya başlayan kumral sakallarına dokunsam ya da.. öpsem? Acıtır mıydı? Onu sevmek için katlandığım acılar kadar mı? Sanmıyordum. Ellerimin biri sakallarına giderken kafasını omzuna yaklaştırarak elimi omzu ve çenesi arasında gevşekçe sıkıştırdığında rahatsız olduğunu sanarak elimi çektim. Kollarımdan tutarak beni kendime çektiğinde gögsüne bastırmış ve saçlarımı büyük bir şevkatle okşamaya başlamıştı.
(BEN : BENİMKİNİ DE OKŞA.. LÜTFEN.. NOLUUYYY! YARKIĞN KÜSERİM SANA.. BAK BENİM TRİBİM ÖLDÜRÜR ONA GÖRE ;)
YARKIN: TM (KESİNLİKLE BOĞAZIMA BIÇAK DAYANMADI.)
BEN = DÜNYANIN EN MUTLU İNSANI.
neys bunun için sorry, siz devam ediniz. )
İlk defa kendi istediği için.. ilk defa kendi için. İlk defalarım olmak için. Beni sevdiği ve kalbinde attığım için. Bedeninin ruhundan geri kalmaması için.
İlk defa.
Sevdiğim kişi bana sarılmıştı.
Ben söylemeden, beni sevindirmek amacı gütmeden.
İlk defa rağmen'ler olmadan, ama'lar olmadan, kimseler olmadan, sebepleri olmadan. Amaçlar olmadan.
Sadece istediği için bana sarılmıştı. Sadece kendi için.
Ruhu ruhumu tamamlarken bedeni bedenimin eksik parçası olmuştu. Ben bugün tamamlanmıştım.
Ben bugün Yarkın'ı iyiki sevdiğimi bir kere daha düşünmüştüm..
Ben bugün mutlu olmuştum.
*
OHA ÇOK GÜZEL OLMADI MI BÖLÜM???
AKLIMDA YOKTU BÖYLE YAZMAK.
PİS PEREN'İ MUTLU EDERKEN BİZ YİNE ÜZÜLDÜK. KISKANÇLIK KRİZİNE DE GİREMİYORUM Kİİİ PEREN HER ŞEYİ HAK EDEN BİRİ.. GÜZEL KIZIM BENİİMMM♡
SAAAAAAAAT 01.19 İYİ G. NE ZAMAN OKURSANIZ O ŞEYSİNİ EKLEYİN İŞTE. İYİLİ ŞEYLER OLSUN HAYATINIZ DA yarkın GİBİ.
UĞURSUZBÖCEĞİNİİİİİİİZZ!
Im......
BİR GÜN YAZAR OLSAM.. MR. RİSE GİBİ YA DA N.G. KABAL GİBİ NİCKİM Mİ OLSUN DİREK YAPIŞTIRAYIM MI ADIMI YOKSA KAPAĞA XĞSÖCKEĞG
BU SORUYU MERAK ETTİĞİMDEN SORUYORUM, GERÇEKTEN.
EVT CAPS AÇIK VE ÜŞENDİM KAPAMAYA.
Mujuuuuukkkk <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obijmi |Texting
Non-Fiction0539 *** **** : Obijmi diyor şarkıda. 0539 *** **** : Anlamı şu; 0539 *** **** : Sarıl bana.