25

407 42 13
                                    

Anonim kız : Düşen her damlada, kalbimdeki atışlarda, çakan her şimşekte düşen her cemrede sen saklısın sanki.. (01.26)

Anonim kız : Her bir yıkılışta yeniden doğuyorsun.(01.27)

Anonim kız : Ne kadar Yarkın?(01.27)

Anonim kız :  Daha ne kadar sevebilirim seni.. (01.28)

Yarkın : Anonim kız... (01.29)

Anonim kız : Biliyorum söz verdim.. ama içim melankoli benim.. dışa mutlu imajı çizemiyorum..

Anonim kız : Gülmem dahi zorken espiri yapamıyorum. :( bu üzücü değil ama.. ben halimden memnunum her şeyde seni görebiliyorum.

Yarkın : Ne diyebilirim ki.. ben böyle sevemezdim sen böyle sevmeyi nasıl öğrendin? (01.32)

Anonim kız : Kaybettiğimden öğrendim. Emin ol ki sende böyle seversin sevmek istersen ama sen yeniden sevmekten korkuyorsun. Çünkü daha önce bir kere kaybettin, Yarkın.

Anonim kız : Kaybettiğinden kaçarsan sevemezsin bir daha. Ben kaybettiğim için seviyorum onun o güzel ruhu için seviyorum seni.. Çünkü o da sevmemi isterdi hemde senin kadar güzel bir adamı. Yaşına rağmen çok güzelsin.. (01.34)

((Görüldü)) (01.35)

Yarkın : Nereden biliyorsun? (01.40)

Anonim kız : Seni senden iyi tanıyorum dedim ya Yarkın.. acılarında bende merak etme güvendeler.  Acıların, benim acılarımla arkadaş. (01.43)

Yarkın : Anonimden yazma artık karşıma çık. Madem bu kadar karışmışsın hayatıma seni görmeyi gerçekten de isterim. Ben anonimden yazan insanları takacak biri değilim. Seviyorsan konuş kafasındayım ama senin nedenlerin olduğuna eminim, sende söyledin. (01.45)

Yarkın : Çık karşıma anonim kız. Emin ol ki ben daha fazla kırılıp, incinmem. Bu özellikleri o sokakta kaybettim ben o gün. (01.46)

Anonim kız : Çıkacağım... çıkacağım Yarkın. (01.50)

Anonim kız : Ama biraz zaman tanı bana, lütfen biraz sadece..

Yarkın : Peki.. hazır olmanı bekleyeceğim. (01.52)

Anonim kız : Teşekkür ederim.. :)

Anonim kız : Teşekkür ederim, Güzel Yürek.

Yarkın : Ne yaptım ki Kalbi Güzel..

Anonim kız : Öyle dursan bile kendini bana bir saniye daha aşık ettin. (01.54)

*
Anonim kız aşsmepfşeşvelf bir soluklansaydın ne kadar oldu söz vereli?

14 04 20 - 01.36

İyi geceler.. Ya da iyi günler ne zaman okursunuz bilmiyorum ben uyumak istiyorum.

24.04 00'29 paylaştığım tarih ve ben yine uyumak istiyorum dkfkdkf

Obijmi |Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin