0539 *** **** : Şimşek.. Çok kötü, Yarkın. Korkuyorum.
Yarkın : Lanet olsun neden bu kadar korkuyorsun?
Yarkın : Tamam bak şimdi sana bir şeyler anlatacağım sesleri boşver ve beni dinle.
Yarkın : Şöyle düşün; şimşekler birbirine sarılmak isteyen iki bulut.
Yarkın : Onların sarılmalarına kızan bir gökyüzü var. Onlar sarılınca şimşekler çakıyor.
Yarkın : İki bulutun birbirine kavuşamaması diye düşünsen olur mu? Daha fazla korkma..
0539 *** **** : Aklın.. neden bu kadar mükemmel?
0539 *** **** : Önce sana şimdide aklına aşık oldum.. zeki bir adamsın biliyordum ama bunu görmek apayrı bir şeymiş Yarkın..
0539 *** **** : Normal şartlar altında ilk zekaya sonra insana aşık olurum ama senin aklını yeni görüyorum..
0539 *** **** : İşe yaradı şimdi ağlıyorum yağmurun yağması bana şimşek çakması ise bize benziyor..
0539 *** **** : İkisi sarılmak isterken buna engel olunmak isteniyor çoğu zaman sarılamıyorlar.
Yarkın : Daha önce aşık olduğunda aklına mı aşık olmuştun?
0539 *** **** : Daha önce aşık olmadım yani birini seversem aklından dolayıdır onu kastediyordum.
Yarkın : Sevindim.
0539 *** **** : Sevindim?
Yarkın : Yani bana aşık olduğunu söyleyen birinin bir başkasına aşık olmuş olması hoşuma gitmez.
Yarkın : Sevginin bir kişiye özel olabileceğini düşünüyorum.
0539 *** **** : Sevgim sadece sana.
0539 *** **** : Karanlığım sadece sen ışık ol diye.
0539 *** **** : Ve sevgin bana olmasa da sevgiyi sadece senden bekliyorum.
*
-Öz'ünüz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obijmi |Texting
Non-Fiction0539 *** **** : Obijmi diyor şarkıda. 0539 *** **** : Anlamı şu; 0539 *** **** : Sarıl bana.