POHĽAD EMERSONA
,,Dechrau!" zakričal som. Vojaci sa rozostúpili, utvorili koridor a spomedzi nich vybehli vojaci s baranidlom. Hlava baranidla udrela do brány. Všade sa rozliehal buchot. Krídla brány sa mierne otvorili a zo škár vyleteli kúdoly prachu. Vojaci cúvli.
,,Gryfach!" znova som zakričal. Rozbehli sa a znova sa ozval buchot. Znova cúvli.
,,Unwaith eto!" znova sa rozbehli. Krídla sa znova pohli.
,,Nech pripravia dlovu." povedal som Farradovi. Prikývol, dlova vyletela do vzduchu, preletela ponad vojakov a tam pristála. O chvíľu priletel naspäť a k baranidlu doviedli dlovu. Okolo brucha mala kožený pás s rozdvojenou reťazou, ktorú pripevnili na háky na koniec a začiatok baranidla.
Vysadol na ňu jazdec a pomaly sa zdvihla. O pár metrov sa posunula dozadu a potom sa rozletela dopredu. Nahla krídla a zastavila, zatiaľ čo baranidlo udrelo do brány. Ozval sa praskot a krídla sa viac otvorili a vrátili na miesto.
,,Unwaith eto!" zakričal som jazdcovi. Dlova sa otočila, letela trochu ďalej a znova všetko zopakovala. Krídla vyleteli. Jedno sa vrátilo na miesto a druhé sa len privrelo a oprelo a zavreté krídlo.
,,Milwyr yn dechrau! Y tro diwethaf!" zakričal som a pozrel na bratov. Prikývli. Potiahli dlovy. Tie cúvli a prikrčili sa. Baranidlo udrelo do brány a tá sa rozletela. Všetky dlovy pozdĺž brány sa odrazili a vyleteli. Preleteli ponad Múr a zmizli. Vojaci začali pochodovať von.
,,Ewch i fyny." povedal som dlove. Prikrčila sa a vystrelila. Preletela ponad Múr, urobila kruh nad vojakmi Wyrenov v bojových pozíciách a pristála.
,,Rydych chi'n gwybod beth i'w wneud!" zakričal som na vojakov. Prvých dvadsať vojakov z prvých dvoch línii sa rozbehlo s revom na wyrenských vojakov a tí na nich.
,,Dod o hyd i Aurora." povedal som dlove. Vyletela do vzduchu. Obzerala sa až sa trhla a pristála na zemi.
Zoskočil som na zem a utekal k nej. Vojaci išli pár metrov od nej.
V hrudi mala vypálenú dieru a po rukách a krku mala čerstvé, krvavé jazvy. Vzal som ju do rúk a kráčal s ňou k dlove.
Visela mi v rukách.
Pár plošín už letelo. Dlova vyletela za nimi.➳➳
Vardan priletel s dlovou bližšie.
,,Sut mae'n edrych?" zakričal, keď sme predbehli plošiny. Pokrútil som hlavou a pozrel do jej bledej tváre a zdvihol zrak na Vardana. Nehybne na mňa hľadel.
,,Mae hi...?" nadvihol obočie. Prikývol som. Niečo zavrčal a vyletel s dlovou vysoko nad nás.POHĽAD ALESSANDRA
Prelietali sme z jednej strany hrebeňa na druhú. Asbjørn išiel ako prvý na orlovi svojho otca. Nad nami letel Torsten a ja neďaleko Asbjørna na jeho Akeovi.
Už odkedy sme vyleteli z Roslinu som sa niekoľkokrát prichytil, ako samovoľne hľadím na Múr. Asbjørnovi tam tiež sem tam zablúdil pohľad.
,,Asbjørn!" zakričal zhora Torsten. Obaja sme zdvihli hlavy.
,,Múr!" obaja sme otočili hlavy na Múr. Niečo spoza nich vylietavalo. Niečo obrovské. Vystrel som sa a zamračil.
,,Do riti." zahromžil. Ďalej som nehybne hľadel na Múr.Ako si mohla, Aurora?
,,Sneller!" vyštekol a orol pridal. Prikrčil som sa. Ake zaškriekal a silnejšie a rýchlejšie zamával krídlami aby Asbjørna dobehol.
➳➳
POHĽAD IRIANASedel som v hostinci u Vølunda s čelom položeným na stole a v ruke som zvieral krígeľ. Bolo niečo okolo obeda a už som mal v sebe minimálne štyri pivá. No nejako na mňa nepôsobili.
Len nedávno som sa vrátil od Nisseho a niekoľkých jazdcov som poprosil aby odniesli trpaslíkov do Lempi.
,,Ešte nie je večer." ozval sa za mnou hlas. Hneď som ho spoznal.
,,No a?" zamrmlal som. Katina si sadla oproti mne.
,,Niečo sa stalo, že? Ináč chodíš popíjať len večer."
,,Čo by sa malo stať?"
,,Neviem. Len si tak myslím. Ešte som ťa cez deň piť nevidela... nie samého."
,,Nemôžem piť sám a poobede aj keď sa nič nedeje?"
,,Von s tým, Irian."
,,Nič mi nie je." zdvihol som hlavu a zabodol do nej pohľad.
KAMU SEDANG MEMBACA
Vojačka 2
Fantasi𝑉𝑎́𝑠̌ 𝑛𝑎𝑗ℎ𝑜𝑟𝑠̌𝑖 𝑛𝑒𝑝𝑟𝑖𝑎𝑡𝑒𝑙̌ 𝑛𝑖𝑒 𝑗𝑒 𝑡𝑜, 𝑝𝑟𝑜𝑡𝑖 𝑐̌𝑜𝑚𝑢 𝑏𝑜𝑗𝑢𝑗𝑒𝑡𝑒, 𝑎𝑙𝑒 𝑣𝑎́𝑠̌ 𝑣𝑙𝑎𝑠𝑡𝑛𝑦́ 𝑠𝑡𝑟𝑎𝑐ℎ. ༒ 𝑁𝑎 𝑧𝑛𝑖𝑐̌𝑒𝑛𝑖𝑒 𝑚𝑜𝑛𝑠̌𝑡𝑟𝑎 𝑝𝑜𝑡𝑟𝑒𝑏𝑢𝑗𝑒𝑠̌ 𝑚𝑜𝑛𝑠̌𝑡𝑟𝑢𝑚 ༒ ,,Veríš jej?" ,,Ni...