1. deo

2.3K 40 0
                                    

Vratim se u sobu i lagano svučem odeću sa sebe. Sa fotelje uzmem svoju šarenu pridžamu, i obučem je. Sa radnog stola uzmem četku za kosu, koju nakon par sekundi stavim na svoju tamno braon, polu kovrdžavu kosu. Očešljam se i sednem na krevet, gde izujem papuče. Iz sedećeg položaja se namestim u ležeći, te se pokrijem. Hladan povetarac je hujao malom sobom. Namestim glavu i zatvorim oči. Nakon par trenutaka upadnem u dubok san.

*sutradan*

Iz sna me probudi majčin glas, koji je dopirao iz dnevne sobe. Ni mrtav ne može da spava pored njene vike i dreke. Ustanem i protrljam oči. Tek je 9 ujutru. Da li je moguće? Obujem papuče i smoreno izađem iz sobe. Uzmem gumicu za kosu sa police i vežem rasčupanu kosu. Povučem stolicu i sednem za sto.

Xx:"Kaže se dobro jutro"

Ja:"Dobro jutro"

Xx:"Gde je Lisa?"

Ja:"Mene pitaš?"

Xx:"Jok, komšije"

Ja:"Oni će baš da ti daju odgovor"

Xx:"Prestani da me zajebavaš, već se idi umij"

Ja:"Dobro, dobro"

Zaškripim stolicom, te laganim i teškim koracima se odvučem do toaleta. Namestim toplu vodu i umijem se. Uzmem čisti peškir i obrišem se. Uđem u sobu, i obučem uniformu za školu. Još malo pa dolazi autobus.

*pola sata kasnije*

Stojim ispred, čekajući školski autobus. Svoje misli mi prekine kapija, koja se otvarala. Slučajno se okrenem i ugledam njega. Bogatog klinca, koji ima sve što poželi. Razmažen je. Vratim pogled napred, i prevrnem očima. Nakon par trenutaka, autobus se pojavio. Uđem i pokažem karticu, pa nakon toga sednem pored jedne devojke. Ćutala je. Bila je jako čudna. Pogledam je i primetim da je ustvari skroz bleda i da se previše znoji. Nisam znala šta da radim. Plakala je.

Komplikovana ljubav (Završena)Where stories live. Discover now