94. deo

357 5 0
                                    

Gledajući kroz prozor sa kućice na drvetu, primetim Noah-a, kako sedi na pesku i gleda u more. Jako je čudan u poslednje vreme. Ne znam šta se dešava, jer ne želi da mi kaže. Odlučim da sidjem dole i da ga nateram da kaže. Ne mogu da ga gledam tako tužnog i nekako slomljenog. Sidjem dole i laganim koracima se zaputim ka njemu, koji je i dalje nepomično gledao u daljinu.
Ja:"Noah..."
N:"Eej, šta je bilo?"
Ja:"Zašto si tužan?"
N:"Sedi"
Rukom pokaže pored sebe, gde naknadno sednem i upletem nam ruke.
N:"U poslednjih 48h non stop tazmišljam o tome "Da li će nas pronaći" i da li će nas ubiti" rekao je tiho i nekako slomljeno.
Ja:"Naćiće nas hoće, samo je pitanje kada"
N:"Chloe, ne želim da te izgubim"
Ja:"Misliš da ja želim tebe da izgubim?"
N:"Zašto sam uopšte ušao u ovaj pakao"
Ja:"Ej, slušaj me... Sve će biti u redu"
N:"Misliš"
Ja:"Zajedno smo jači, zar ne?" sa slanom tečnošću u očima se nasmejem i glavu naslonim na njegovu.
N:"Moram nešto da ti kažem"
Ja:"Reci"
N:"Mislim da nećemo još dugo biti ovde"
Ja:"Kako to misliš?"
N:"Juče su par brodova prošli puni ljudi, a oboje znamo da nas svi traže...."
Ja:"Ovo mesto je daleko od svih"
N:"Znam, ali nekako se više ne osećam sigurno na ovom ostrvu, jer ga je već dosta ljudi videlo sa broda i svako može da kaže policiji da su videli neke ljude na ostrvu i da nas pronadju"
Ja:"Možemo da promenimo temu i da razmišljamo o nečemu pozitivnom?"
N:"Mhm"

Komplikovana ljubav (Završena)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora