42. deo

688 18 0
                                    

Hodajući šumom razmišljala sam o svom životu posle ovoga. Ili će biti u zatvoru ili normalan, kao i svaki drugi. Ne znam koliko će Noah želeti da bude sa mnom, jer ja sam ja. Devojka iz siromašne porodice, štreberka. Mislim da ne želi takvu devojku.
N:"O čemu razmišljaš?"
Ja:"Am.. Ja..."
N:"Reci mi slobodno"
Ja:"Da li ćeš me idalje voleti posle ovoga, jer sam ja iz siromašne porodice i štreberka, a ti...."
N:"Chloe..."
Stane ispred mene i nežno nam spoji usne. Nežno mu uzvratim i odvojim se.
Ja:"Ne želim da te izgubim..."
N:"Misliš da bi imao srca da odjebem takvo prelepo stvorenje poput tebe?"
Nasmejem se i snažno ga zagrlim. Nakon nekoliko minuta smo nastavili dalje.... Šetajući dugih 2 sata smo izašli na ulicu. Blago reći vukojebinu. Izdahnem i naporno krenemo niz ulicu. Nemamo drugog izbora, nego da nastavimo dalje.
*5 meseci kasnije*
Uzimam farmerke i Noah-ovu majicu iz ormara. Obučem se i laganim koracima se zaputim u toalet. Krenem da otvorim vrata, ali su bila zaključana.
Ja:"Noah, hajde požuri. Zakasnićemo"
Nakon 5 meseci se vraćam u stari život. Pre tačno mesec dana, policija je odustala od nas, shvativši da traže pogrešne ljude. Tim činom, ja sam ubila čoveka. Nadam se da neće da mi zamere, jer sam se branila od tih manijaka. Svih 5 meseci se nisam vidjala nisakim, da me neko ne bi odrukao, ali dobro..
N:"Evo, evo"
Otvori vrata i pogleda u majicu, koja se nalazila na meni.
N:"Je l' to moja majica?"
Ja:"Da"
N:"Zašto si obukla moju, imaš pun ormar garderobe"
Ja:"Zato što se osećam sigurno u tvojoj majci"
N:"Šta sad ja trebam da obučem neku tvoju da bi se osećao sigurno"
Ja:"Obuci, tvoj blam"
N:"Ubiću te"
Ja:"Volim i ja tebe"

Komplikovana ljubav (Završena)Where stories live. Discover now