71. deo

440 7 0
                                    

Okrenem se na drugu stranu, pokušavajući da zaspim, ali mi Mark očigledno to nije dozvoljivao.
Ja:"Hoćeš li se smiriti? Želim da spavam"
M:"Spavala si dovoljno, ustaj sad"
Ja:"Nećeš mi ti reći"
M:"A šta ako želim?"
Ja:"Nećeš, jer mi nisi niko i ništa"
M:"Kako god"
Izadje iz dnevne sobe i ode u kuhinju. Okrenem se prema televizoru i kanal promenim na dečiji. Bio je jedan od mojih omiljenih crtaća.
M:"Je l' ti to gledaš crtani?"
Ja:"Šta te briga, izlazi"
M:"Izviji, mala"
Ja:"Šta si rekao?"
Ustanem jako iznervirana iz kreveta i približim mu se.
M:"Am?"
Okrene se i napravi smešak. Pravio se lud, iako je znao vrlo dobro šta je rekao.
Ja:"Samo jedna osoba može to da mi kaže!"
M:"Pa da, ja"
Ja:"Ne ti, zajebi to"
M:"Kako onda da te zovem kad nemaš ni 170 cm"
Ja:"Samo nemoj tako, molim te"
M:"Dobro.... Hoćeš nešto da jedeš?"
Ja:"Ne, nisam gladna"
I:"Chloe, nisi jela 2 dana"
Ja:"Ne osećam glad"
I:"Umrećeš, iovako si dovoljno mršava"
Ja:"Nije do mene"
I:"Hajde bar malo"
Ja:"Ne, ne... Nisam gladna"
I:"Mogu nešto da te pitam"
Ja:"Aha"
Sednuvši na krevet, Mark i Irena sednu ispred mene. Pogledavši se medjusobno, pogledaju u mene i nasmeju se.
Ja:"Plašite me"
I:"Rekla sam mu sve i on bi ga lično ubio, ali znam da bi se i ti ubila zbog njega i nisam mu dala"
Ja:"Pa da. Nastavi"
I:"Smislili smo jedan plan kako ti njega da povrediš"
Ja:"Pričaj"
#sutradan
Ulazim u školu, prstima upletenim sa Mark-om. Šokirani pogledi su bili na nama. Crni karmin i loknasta kosa su učenicima pridavali još većeg značaja. Mark nije nikog poznavao, tako da mu je bilo lako. Stigavši na kraj hodinka, u bližoj daljini sam primetila Noah-a kako stoji sa svojim društvom, gledajući me.
Čim nam se pogledi susretnu pogledam u Mark-a i spojim nam usne. Svoje ruke je stavio na moju zadnjicu, što je još više naljubomorisalo Noah-a. Pomerim se i krenem uza stepenice. Mark je ostao dole, čekajući da mu Noah pridje.

Komplikovana ljubav (Završena)Where stories live. Discover now