Udjem unutra i pridjem joj.
Ja:"Šta si joj rekla, razbiću ti tu metalnu glavu"
Z:"Ono što je trebala da zna"
Nervozno se pomerim i pesnicom udarim o zid. Ne mogu da verujem.
Ja:"Da li si ti normalna? Je l' znaš da će sad da se ubije!?"
Z:"Pa to nam je i cilj, da je neko ubije ili ona sama da se ubije"
Ja:"Znam, ali svakako prenesi svojim agentima da se to neće desiti"
Z:"Šta je sad? Mali Noah se zaljubio?"
Ja:"Izvini? To što roboti nemaju srce nije moj problem srećo"
Z:"Noah, svakako ćeš to jednom morati da učiniš"
Ja:"Ubi se kučko"
Z:"Vrlo rado"
Nervozno izadjem iz kafića i krenem da trčim prema školi. Ispred vrata su se nalazile Lila, Natalia i Irena.
Ja:"Moram da idem. Recite kevi da mi nije dobro"
I:"Kuda ideš?"
Ja:"Da spasim Chloe"
L:"Zar si se stvarno zaljubio?"
Ja:"Nisam se zaljubio, samo ne mogu da dišem bez nje"
Okrenem se i krenem prema autu, koji se nalazio na parkingu.
*Chloe P.O.V*
Hodajući ulicom i razmišljajući o svemu sam primetila da sam promašila put i da ustvari idem na drugu stranu grada. Uzmem gumicu za kosu iz ranca, sa kojom vežem kosu. Umorila sam se od silog uzaludnog šetanja. Okrenem se i krenem prema obližnjem parku u kojem bi smo Noah i ja provodili većinu svog vremena. Mesto je prepuno dogadjaja, ali šta mogu kad je sve to bilo na silu uradjeno... Čim zakoračim u park, sednem na prvu klupicu i opustim se. *Noah P.O.V.*
Ja:"Gde bi mogla da bude!"
Razderem se i slučajno svom snagom udarim o trubu. Poskočim i prodrmam glavom. Misli su mi sjebane, jer ko zna šta joj je sve napričala i šta sada misli o meni. Obilazijući grad sam se setio parka u kojem bi išla, kada bi htela da se opusti. Brzo se okrenem i krenem prema istom parku.
*Chloe P.O.V*
Glasovi dece su popunjavali park. Gledajući u plavo nebo spustim glavu, koju naknadno prodrmam. Pogled mi se zaustavi na njegovom autu.
YOU ARE READING
Komplikovana ljubav (Završena)
RomanceDve kuće. Jedna do druge, a dva različita sveta. Šta će se desiti kada se sretnu dve nemoguće ljubavi - on fuck boy, a ona nevina i nežna devojka? Prilika koja će joj se pružiti, će biti nešto zbog čega će se kajati godinama. Prihvatila je ponudu za...