#ujutru
Bude me topli zraci sunca. Naglo otvorim oči i spustim roletne. Vratim se u krevet, ali iz kuhinje je dopirao jedan jako glasan zvuk.
M:"Budjenje!" razdrao se Mark iz kuhinje, koji je bezosećajno udarao nečim u šerpu.
Ja:"Odjebi majmune"
M:"Ustaj! Nema ležanja!"
Ja:"Je l' si ti još uvek pijan? Je l' se drogiraš? Šta konzumiraš sine?!"
I:"Mark! Dodji ovamo"
M:"Neee! Nemoj da me ubiješ"
I:"Da, ubiću te. Šta udaraš u to?!"
M:"Vidiš da deluje, obe ste ustale. Inače, 12 sati je"
Ja:"To nikog nije zanimalo"
Spustim glavu i nastavim da spavam"
I:"Nisi nešto smešan"
M:"Bože moj, bar pokušavam"
Ja:"Irena, on je ovde već 3 dana"
I:"Znam, neće da ode"
M:"Ovo je moj novi dom"
Ja:"Hahaha, zaboravi"
I:"Ovo je moj stan"
M:"Zar ćeš tek tako da oteraš prijatelja? Nisi nimalo dobar prijatelj"
I:"Hahah, hvala na komplimentu"
Ja:"Zapamtićeš mi ovo"
M:"Volim i ja tebe, mala"
Kad izgovori to mala, uzmem svoju papuču sa noge i pogodim ga u glavu. Udjem u sobu i obučem se. Posle našeg sledećeg plana, moram da odem do majke. Već par dana nisam bila kod nje i jako mi nedostaje. To što me je Noah, povredio, ne mora da znači da sam zaboravila sve oko sebe, samo nisam u stanju nisakim da pričam. Srce me još uvek boli i još uvek imam tu težinu u stomaku.
#2satakasnije
Ulazim u školu, ovaj put sa Irenom. Ulazeći unutra, primetim Mark-a, kako priča sa jednom od devojaka. Namigne mi, i pogled vrati prema toj devojci. Kada se Irena pomeri, i krene prema drugoj strani škole, Mark mi pridje sa ledja. Ruku stavi na moju zadnjicu, jer je video Noah-a u blizini. Čim nam se oči susretnu, osetim neku toplinu u meni i nežnost.
M:"Šta radiš to Chloe?!" šapnuo mi je na uvo, dok sam ja bila gledala u njegove tamne oči.
Ruku stavim na farmerke, gde osetim svoj pištolj.
Ja:"Kreni"
Brzo izvadim pištolj, gde se okrenem prema grupi u kojoj je bio Noah.
Ja:"Na pod!"
Xx:"Šta ti je?"
Ja:"Lezi!"
N:"Šta glumiš, pištolj ti je lažan"
Podignem obrvu i metak opalim u plafon.
Ja:"Kažem da legnete dole!"
Pištolj usmeravajući u njegove drugove, na svojoj glavi osetim hladan pištolj.
YOU ARE READING
Komplikovana ljubav (Završena)
RomanceDve kuće. Jedna do druge, a dva različita sveta. Šta će se desiti kada se sretnu dve nemoguće ljubavi - on fuck boy, a ona nevina i nežna devojka? Prilika koja će joj se pružiti, će biti nešto zbog čega će se kajati godinama. Prihvatila je ponudu za...