Ja:"Noah... Molim te.... Spusti pištolj"
N:"Ne.... Ne..."
Iz farmerki izvučem pištolj, koji sebi takodje namestim na glavu.
N:"Spusti..."
Ja:"Ne..." rekla sam plakajući.
N:"Molim te"
Ja:"Ako spustiš, i ja ću"
N:"Bez tebe je isto i kad umreš. Chloe.... Ne mogu bez tebe"
Ja:"Znam, samo spusti pištolj"
Krene polako da spušta pištolj, gde bacim svoj i potrčim mu u zagrljaj. Jako plakajući ga zagrlim. Koliko god ga mrzela, ne mogu da mu dopustim da se ubije.
N:"Jebote.... Ovaj osećaj"
Ja:"Noah, zašto si to uradio?"
N:"Nisam, to jest ne sećam se, te večeri"
Ja:"Kako se ne sećaš?"
N:"Ne znam, nisam pio ništa što bi me napilo"
Ja:"Pa kako onda..."
N:"Na jedan trenutak mi je Lisa prišla i pozdravila se sa mnom, nisam video da je stavila nešto u piće"
-FLASHBACK-
L(Lisa):"Uzmi ovo, kada ti bude tražio još jednu čašiću, sipaj mu i promešaj lepo"
Xx:"Pare?"
L:"Daću ti pare, samo to uradi"
Xx:"Dogovoreno"
N:"Lisa? Kako si?"
L:"Am... Super, ti?"
-END OF FLASHBACK-
Ja:"Dobro... Dobro..."
N:"Želim samo da ti se izvinim što nisam dolazio dok si bila u bolnici. Kajem se bukvalno i jako mi je žao"
Stanem ispred njega i ruke mu stavim na lice, gd emu obrišem suze.
Ja:"Suze ti ne stoje."
Nasmeje se, te rukom predje preko mog obraza.
N:"Šta mi to radiš Chloe"
Ja:"Želim samo da ti kažem, da i ako ništa nije bilo izmedju nas ne može ništa više biti osim prijateljstva"
N:"Znači stavila si me u friendzone"
Ja:"Tako nekako"
Nasmejem se, no se pomerim.
Ja:"Moram da idem, vidimo se"
Uzmem mu pištolj, isto tako i moj i izadjem iz kuće. Ne mogu da verujem. Zašto to radi. To što me je prevario, ne mora da znači da mora da se ubije. Izadjem na ulicu i laganim koracima se zaputim do autobuske stanice, gde sačekam autobus. Čekajući autobus, gusta magla se spustila, a sitna kiša mokrila sve oko sebe. Udjem u autobus i sednem. Vozač nije hteo da krene, dok se magla ne povuče, jer je bilo jako kritično za vožnju. Izgledalo je kao u horor filmu. Magla, kiša i hladnoća. Ustvari, osećala sam se kao u horor filmu. Vozač zatvori vrata i sedne na svoje mesto. Nakon 10 minuta magla se nije povlačila, to jest bila je sve gušća, da nisi mogao da vidiš prst pred okom.
YOU ARE READING
Komplikovana ljubav (Završena)
RomanceDve kuće. Jedna do druge, a dva različita sveta. Šta će se desiti kada se sretnu dve nemoguće ljubavi - on fuck boy, a ona nevina i nežna devojka? Prilika koja će joj se pružiti, će biti nešto zbog čega će se kajati godinama. Prihvatila je ponudu za...