89. deo

372 7 0
                                    

T:"Ma... Ma... Ma"
N:"Šta je rekla?"
Ja:"Mama, Noah"
N:"Pa dobro, odvešću je kod majke"
Ja:"Ona je mene nazvala majkom"
N:"Nije, samo ti se učinilo"
T:"Ma.... Ma"
Ja:"Jeste?"
N:"Hahaha, ajde idemo dole"
Ja:"Ajde"

Nakon par minuta, Noah odluči ipak da zajedno vežbamo streljaštvo. Svaki dan bi me učio o tome, jer nikad ne znaš kada će da dodju. Naša kao sala za vežbanje se nalazila na drugom kraju ostrva, gde nije niko naseljen. Mesto je jako mirno, što nam previše znači i niko ne može da nas ometa i dekoncentriše.
Stigavši, spustim ranac na travu iza jedne palme. Uzmem gumicu za kosu, sa kojom naknadno vežem kosu. Podignem gornji deo kupaćeg, zbog kojeg bi mi se jasno videle moje obline.
N:"Uff"
Ja"Ajde što pre da završimo sa ovim, glava me boli"
N:"Što, šta je bilo?"
Ja:"Ne znam, ceo dan me boli glava"
N:"Dodji"
Okrenem se i padnem mu u zagrljaj. Glavu stavim na njegovo rame, a ruke oko njegovog vrata.
N:"Vruća si"
Ja:"Zagrli me" kažem tiho.
N:"Dodji ovamo"
Baci stvari potrebne za vežbe i podigne me na svoje kukove. Ruke je držao na mojoj zadnjici, dok su moje ruke bile iza njegovog vrata. Nakon par minuta sedne i nežno krene da me ljubi po licu. Nisam bila raspoložena da živim, a ne da vežbam.
N:"Zašto si tužna?"
Ja:"Ne znam..."
N:"Kako ne znaš?"
Ja:"Pa, plašim se da nas ne nadju i..."
N:"I zato se nerviraš? nasmeje se i obori na vreo pesak.
Ja:"Ne želim da nam se nešto desi, pogotovo tebi, jer si sebe rizikovao zbpg mene"
N:"Borićemo se do kraja, zajedno. Važi?"
Ja:"Mhm" promrljam kroz zube.
N:"Ako mene ubiju, ti ćeš morati nastaviti tako bez mene"
Ja:"Ne, ne i ne. To se neće desiti"
N:"Šta se neće desiti?"
Ja:"Umiremo zajedno ako treba"

Komplikovana ljubav (Završena)Where stories live. Discover now