17. deo

1.1K 34 0
                                    

Sednem na krevet i uključim televizor. Bio je jako star, pa su i kanali bili slabi. Jedva da se išta čulo i videlo. Menjajući kanale, naletim na jedan na kojem je bila lepša slika.

Xx:"Poznati mladić, Noah Miner je i ovog puta osramotio svoju uglednu porodicu, svojim ponašanjem. Ovog puta smo ga našli sa drugom devojkom. To je to od trenutnih informacija, pratite vesti na našim portalima"

Ja:"Iju"

M:"Šta je to?"

Ja:"Vesti..."

M:"Aha, i šta kažu?"

Ja:"Kao i uvek"

M:"Šta ćeš, nisu ga ni malo vaspitali"

Ja:"Majmun"

M:"Ajde ostavi se toga i na spavanje"

Ja:"Kako ti kažeš"

Isključim televizor i laganim koracima se dovučem do sobe. Sednem do sobe i uzmem čips sa stola. Uzimajući komad po komad, odjednom Lisa upadne u moju sobu i zaključa vrata.

Ja:"Šta radiš to?"

L:"Imam plan"

Ja:"Kakav?"

L:"Sutra ću smuvati Noah-u i posle par dana ćemo otići daleko i.."

Ja:"Kajaću se što sam ti ovo rekla, ali... On voli drugu"

L:"Lažeš"

Ja:"Ti si pukla"

L:"Rodiću mu dete i bićemo srećna porodica"

Ja:"Ti si za ludnicu, nisi dobra sa živcima."

L:"Bićeš pozvana na našu svadbu"

Ja:"Ni malo mi nije drago"

Pošalje mi poljubac i izađe iz sobe. Jako mi je teško da je trpim konstantno. Iako mi je sestra, nekad zna da pretera i to dosta. Ima previše da nas osramoti, jer on nju ne voli i moram to da joj dokažem. Glupa je. Kako ne vidi, da je fuck boy i da svaku menja preko noći. Žao mi je što smo se uopšte i preselile baš pored njih. Bukvalno proklinjem taj dan. Po čemu je on toliko poseban.

Komplikovana ljubav (Završena)Where stories live. Discover now