Mislim da znam u kojoj je bolnici, ali svakako moram da proverim, jer nisam 100% sigurna.
N:"Jako mi je žao"
Ja:"Ko zna zašto joj se to desilo" kažem brisajući suze.
N:"Heej, nemoj da plačeš, ona je jaka"
Ja:"Jeste"
N:"Nemoj da se uznemiravaš, jer ni ne znaš zašto je dobila srčani napad. Možda je zbog Lise... To jest sigurno"
Ja:"Ja ništa nisam uradila da bi joj se takvo nešto desilo"
N:"Pa da"
Uzmem Noah-ov tablet sa zadnjeg sedišta i otvorim internet u nadi da vidim da li su nešto izbacili u vezi nas ili Lise.
Utrčavam u bolnicu, te brzo upitam sestru u kojoj sobi se nalazi. Čim mi da odgovor, potrčim i krenem na treći sprat, ali onda se setim da sam zaboravila na Noah-a, te ga sačekam.
N:"Što si stala?"
Ja:"Tebe sam čekala"
Uhvatim ga za ruku i krenem da trčim uza stepenice. Čim stignemo na treći sprat, nadjem sobu, ali samo što uhvatim kvaku doktor me zaustavi.
Dr(Doktor):"Ne možete da udjete"
Ja:"Zašto?"
Dr:"Pacijent je u kritičnom stanju i.."
Njegove reči su mi odzvanjali u glavi. U kritičnom je stanju.... Da li je moguće Bože. Napravim par koraka unazad i padnem, udarivši glavom o stolicu. Ostala sam bez svesti, jer ako ona umre, umirem i ja. *Noah P.O.V.*
Uzimam je i uvodim je u sobu za doktorom. Stavim je na krevet, te me sestra istera napolje. Nije mi dala da budem unutra. Zašto?! Nervozno sednem na stolicu, čekajući da me puste unutra.
*Chloe P.O.V*
Naglo otvorim oči i primetim doktore pored sebe. Testirali su me. Noah se nalazio u hodniku, gledajući me kroz prozor.
Ja:"Možete da ga pozovete?"
Dr:"Koga gospodjice?"
Rukom pokažem na Noah-a, gde doktori izadju, a on udje.
Ja:"Je l' su nešto rekli u vezi moje majke"
N:"Dobro je"
Ja:"Uff"
Ispustim suzu radosnicu, koju Noah obriše. Privuče stolicu ka krevetu i sedne. Uhvati me za ruku, gledajući me jako nežno.
Ja:"Ne mogu da ležim"
Skinem infuziju i ustanem.
N:"Kuda?"
Ja:"Nisam tip osobe koja može da leži, takodje se i ne osećam loše i sasvim sam super"
N:"Kakve to veze ima"
Ja:"Pa ima"
Izadjem iz sobe i laganim koracima se odšetam do majčinog prozora. Gledajući je, sa ledja mi pridje doktor sa širokim osmehom na licu.
Ja:"Dobro veče"
Dr:"Vi ste ćerka od nje?"
Ja:"Da, što?"
Dr:"Imamo lepe vesti...
KAMU SEDANG MEMBACA
Komplikovana ljubav (Završena)
RomansaDve kuće. Jedna do druge, a dva različita sveta. Šta će se desiti kada se sretnu dve nemoguće ljubavi - on fuck boy, a ona nevina i nežna devojka? Prilika koja će joj se pružiti, će biti nešto zbog čega će se kajati godinama. Prihvatila je ponudu za...