4. deo

1.6K 34 0
                                    

Nakon škole, koja se ranije završila, uđem u školski autobus, gde sednem. Vozač je nakon 5 minuta ušao i krenuo. Kada sam stigla, ušla sam u kuću i ostavila ranac. Uzevši sendvič da jedem, odlučim da vidim šta Lisa radi, jer je nisam videla u školi poslednjih par časova. Krenem da otvorim vrata, ali su zaključana.

L(Lisa):"Sakrij se, sakrij se"

Ja:"Lisa, ko je u sobi?"

L:"Niko"

Ja:"Otvori mi vrata"

L:"Moja soba, moja privatnost"

Ja:"Da li je to dečko u tvojoj sobi?"

L:"Neee, pomeri se"

Ja:"Hahahaha, dobro"

Zagrizem sendvič i otanem jako znatiželjna. Morala sam da znam šta radi u sobi. Polako izađem iz kuće i laganim koracima odem do njenog prozora. Bio je previsok i ništa nisam mogla da vidim, tako da sam uzela par cigli, koje su godinama stajale tu i stavila ih na beton. Polako se popnem na njih i uhvatim se za zid, da ne bih pala nekim slučajem. Malo provirim i primetim kako se ljubi sa nekim likom. Već mi je pripala muka. Zažmurim i odjednom....

Xx:"Nije lepo prisluškivati"

Ja:"Ti...."

Spustim ruke sa zida i naravno padnem. Mogla sam začuti njegov smeh. Prevrnem očima i ustanem. Rukom pređem preko svoje zadnjice da bih se očistila od blata. Prekrstim ruke i uđem u kuću. Izblamirala sam se pred njim. Neću više smeti u oči da ga pogledam. Eto ti sad. Kad si znatiželjna, naravno da ćeš se osramotiti. Vratim se u sobu i uzmem knjigu, koju naknadno otvorim i krenem da čitam. Opuštala me je od svih negativnih misli. Nakon desetak minuta, refleksno okrenem glavu i primetim mamu kako se laganim koracima približava kući.

Ja:"Lisa, evo je mama."

L:"Pa šta?"

Ja:"Reci dečku da se bolje sakrije"

L:"Jebi se"

Komplikovana ljubav (Završena)Where stories live. Discover now