27. deo

1K 22 3
                                    

Pogledam ga u oči i osmehnem se. Glavu naslonim na njegovu i spustim pogled na naše ruke koje su i dalje bile spojene. Uživala sam u ovom trenutku. Znam da je ovo samo trenutno i da se ovo više neće ponoviti, ali neću razmišljati o tome, već želim da uživam u trenutku. Obrišem suze i umorna sačekam doktora da izađe. Umesto da razmišljam o Lisi, razmišljala sam o Noah-i. Nekako mi prija kada sam sa njim. Nervozna sam u njegovom prisustvu, ali nekako bi to nestalo i bila bi opuštena. Gledajući u našu ruku, slučajno podignem pogled i primetim nekog čoveka kako nas slika iza ćoška.

Ja:"Noah, onaj tamo čovek nas slika"

N:"Am.."

Ja:"Kažem, neko nas slika"

N:"Gde?"

Ja:"Tamo"

N:"Poznajem tog čoveka, budi tu. Vraćam se za sekund."

Ja:"Nemoj da praviš gluposti, bar ne u bolnici"

N:"Neću, ne brini"

Noah spada u tu grupu loših momaka. Društvo ga je promenilo. Ja nisam imala nikakvo društvo osim Irene tako da ne znam kako je to. Spustim pogled na ruku. Ne verujem da me je uhvatio za ruku. Zar i on ima dušu? Ne bih tako rekla. Njemu su bitne samo devojke koje će iskoristiti i posle 24h odjebati. Previše puta je to radio. Grozan je po pitanju toga. Kako nema srca? Jadne sve te devojke, koje su nasele na njegovu igru. Nije kao ja. Ja sam posebna, koja želi da ima lepu budućnost. Moj odnos sa Noah-om je sada poprilično dobar. Pre nismo imali nikakav kontakt. Nisam jednostavno želela... Nakon 5 minuta se vratio sa fotoaparatom. Pogleda me u oči i sedne do mene. Uključi fotoaparat i krene da lista slike. Bila sam poprilično šokirana prizorom.

Komplikovana ljubav (Završena)Where stories live. Discover now