Ja:"Ako su ovo poslednji dani, želim da ih provedem najbolje što mogu, ne razmišljajući o tome"
N:"Razumem te"
Ja:"Jako se bojim šta će da se desi"
N:"Slušaj, ne treba ničeg da se bojiš, jer ću šta god da se desi biti kod tebe"
Pogledam ga i nežno nam spojim usne u dug poljubac. Od silne nervoze nismo mogli da uživamo, već smo konstantno samo o tome razmišljali. *Zoe P.O.V.*
Ja:"Prošlo je 2 jebene nedelje i vi još uvek ne možete da ih nadjete! Ovo nije za šalu! Shvatite ovo ozbiljno!"
Xx:"Zoe, smiri se... Naćićemo ih"
Ja:"Kad?! Nema ih!"
Xx:"Sekund... Zovite Irenu, Lilu i Nataliu na ispitivanje!"
Ja:"Šta pokušavaš?"
Xx:"One sigurno nešto znaju"
Ja:"Videćemo"
*Irena P.O.V*
Uzimam poslednji dim cigare i istu bacim na pod. Udjem u školu, gde sretnem Mark-a. Sedeo je na stolici na sred hodnika, slušajući psovke, koje su išle na njegov račun.
Ja:"Šta pokušavaš?"
M:"Am... Ništa"
Ja:"Šta glumiš alo? Je l' čuješ šta ti sve pričaju"
M:"Dodji ovamo"
Ja:"Šta je sad?"
M:"Je l' pištolj kod tebe?" šapne mi.
Ja:"Jeste, zašto?"
Xx:"Irena, Lila i Natalia, neka krenu sa nama!" začuo se glasan zvuk sa ulaza vrata.
Iz jakne izvučem pištolj i stanem ispred Mark-a, Lile i Natalie, koji su isto držali pištolje.
Xx:"Polako, spustite pištolje. Ovo je školska ustanova, a ne jebeni kriminal!"
Ja:"Šta želiš?"
Xx:"Polako.... Treba nam vaša pomoć"
Na(Natalia):"Kakva?"
Xx:"U vezi Noah-a i Chloe"
Ironično se nasmejem i očima predjem iza sebe, primetivši uplašenu decu kako beže.
Ja:"Ne znamo gde su oni"
Xx:"Svi znamo da znate gde se sakrivaju"
Ja:"Ček, ček, ček... Vi ih još niste našli?"
Xx:"Nisam te pitao za mišljenje, nego da krenete sa mnom ili ćete na silu krenuti"
Ja:"Vidim da slabo kapiraš, ali od nas nećeš reč izvući"
Xx:"To ćemo još videti"
CITEȘTI
Komplikovana ljubav (Završena)
DragosteDve kuće. Jedna do druge, a dva različita sveta. Šta će se desiti kada se sretnu dve nemoguće ljubavi - on fuck boy, a ona nevina i nežna devojka? Prilika koja će joj se pružiti, će biti nešto zbog čega će se kajati godinama. Prihvatila je ponudu za...