31. deo

970 22 0
                                    

*mesec dana kasnije*

Dolazim kući umorna od škole, sednem na kauč i uključim televizor. Na njemu je bio prikazan Noah, koji držu plavu devojku za ruku i uvodi je u kola. Prevrnem očima i promenim kanal. Okrenem kanal, kad opet Noah. Na svakom kanalu su bile šokantne vesti. Iznervirano ugasim televizor. Uđem u sobu i bacim se na krevet.

Noah i ja samo za ovih mesec dana izgubili kontakt vremenom. Ja prva nisam želela da me posećuje i tako vremenom je i zaboravio na mene. Već par nedelja ima devojku, zbog čega sam zapravo srećna. Kada smo već kod Noah-e. Lisa se i dalje ne skida Noah-i sa grbače. I dalje ga voli i ne odustaje. Pored nje sam postala hladna prema svima, jer neću opet dozvoliti da me neko konstantno povređuje. Bitno je da se moje ocene i samo učenje nije pogoršalo, jer bi tek tada bilo problema... Gledajući u plafon krenem da razmišljam o nečemu. Krenem da razmišljam da odgledam neku seriju po prvi put u životu. Da, nisam ljubitelj filmova i serija, već knjiga. Po školi se već danima priča o trenutno poznatoj seriji "La Casa de Papel". Meni ne izgleda privlačno, ali možda bi mi jedna epizoda privukla pažnju. Uzmem laptop, koji sam predhodno dobila od škole i uključim ga. Uđem u google i lagano ukucam ime serije. Bilo je raznih sajtova, ali ni jedan nije bio ispravan. Ili nije radio ili je tekst bio sjeban. Iznervirano ga isključim i stavim na radni sto. Okrenem se leđima prema stolu i zaspim od silnog umora i nerviranja.

Komplikovana ljubav (Završena)Where stories live. Discover now