52. deo

592 10 0
                                    

Oblačim jaknu i obuvam patike. Brzo uzmem ključeve od kuće i zajedno sa Noah-om izadjem iz iste. Zaključam vrata , te udjem u auto.
Ja:"Ne sme ništa da se snimi! Ako to bude viralno i mene će uništiti"
N:"Znam, ne pocećaj me"
Ja:"Još pola sata do otvaranja, požuri molim te"
N:"Eej, nemoj da se nerviraš, sve će biti u redu i ovo će proći"
Ja:"Znam, ali..."
N:"Svi znamo da ti nisi kao Lisa. Da ne bi uradila ništa slično kao ona"
Ja:"Ali ipak mi je sestra i pričaće kako ću biti kao ona"
N:"Neće, ne brini se"
Ja:"Veruvaću ti, ali svakako moramo da ih zaustavimo, jer ne mogu na takav način da joj se osvete. Jako je ružno sa Liline strane, jer ima mnogo drugih načina"
N:"Ne znam šta da kažem, samo nemoj da budeš tužna, jer i ako se objavi skinućemo sa interneta"
Ja:"Okej" kažem tiho i uzmem telefon u ruke.
Molim sam Boga da stignemo na vreme. Klub se otvarao u 9, a ona ne bi ništa odma uradila, tako da smo imali sat vremena. Bilo nam je sasvim normalno.
Gledajući, moj pogled skrene nešto u Noah-ovom dzepu od jakne. Svoju ruku gurnem u njegov dzep i osetim pištolj.
N:"Alo, mala izvadi ruku iz mog dzepa"
Ja:"Izvini, samo sam htela da vidim šta držiš u dzepu"
N:"Ne smeta ti?"
Ja:"Khm.."
Iz vermerki izvučem pištolj, koji mi je Noah dao. Nasmeje se i uzme mi ga iz ruke.
Ja:"Vrati mi!"
N:"Ne možeš da držiš kod tebe pištolj"
Ja:"Zašto?!"
N:"Zato što si još uvek mala"
Ja:"Mhm.... Daj mi, možda će mi trebati!"
N:"Neće, jer ću ja uvek biti pored tebe"
Ja:"A šta ako nećeš?"
N:"Ne brini se ti ništa"
Držajući moj pištolj u ruci, ja uzmem njegov i krenem da se smejem. Ne mogu od sad nigde da idem bez oružja.
N:"Ubiću te"
Ja:"Nećeš, ti mene voliš"
N:"Aha"
Ja:"Hajde požuri, moramo da stignemo što pre"

Komplikovana ljubav (Završena)Where stories live. Discover now