87. deo

382 8 0
                                    

N:"Je l' vidiš nekog napolju?"
Ja:"Ne... Nema nikoga.."
N:"Sakri se negde tu sam za 15 minuta"
Ja:"Noah..."
N:"Reci"
Ja:"Molim te ne prekidaj vezu"
N:"Neću, samo da udjem u auto"
Ja:"Vrata su zaključana"
N:"Slušaj me pažljivo, uzmi nešto. Ranac, torbu i spakuj najbitnije stvari. Moramo da bežimo"
Ja:"Dobro"
Uključim poziv na zvučnik i utrčim u sobu. Brzo uzmem mali kofer sa ormana i otvorim ga. Iz ormara izvučem neke stvari i ubavim ih unutra. Zajedno sa istim nadjem i Noah-ovu sliku, koja takodje ubacim. Pričajući sa Noah-om, u roku od 5 minuta sve spakujem. Obučem jaknu i pogledam da li ims još nešto da uzmem.
N:"Evo me ispred. Izlazi"
Ja:"Evo, izlazim."
Izašavši iz stana, brzo sidjem niz stepenice, jako uplašena i uplakana. Nisam ništa skrivila, niti bilo šta slično tome. Čim izadjem iz zgrade, primetim Noah-a, kako otvara gepek. Brzo mu dam torbu, gde udjem u auto. Nakon par minuta i on udje u isti, te doda po gasu.
Ja:"Mnogo sam se uplašila, jer je glas bio čudan i jako dubok"
N:"Izmenjivač glasa su stavili"
Ja:"Ja nisam ništa uradila... Zoe mi je sve rekla.."
N:"Isključi telefon, prvo. Drugo, Zoe je špijun, čijoj je najveći cilj tebe da ubije"
Ja:"Zašto mene Noah. Ja nisam ništa uradila"
N:"Znam, ali jeste tvoj otac..."
Ja:"Bolje mi je sama da se ubijem, nego neko da me ubije"
N:"Vidi, bitno je da smo se za sad spasili.. Šta će biti dalje, to ne znam"
Ja:"Kako to misliš?"
N:"Zajebali smo sve"
Ja:"Šta?"
N:"Ako te nas ne nadju, počeće da nas traže"
Ja:"Pa dobro, koliko ih ima"
N:"100"
Ja:"Pf.. Šta?"
N:"Zato moramo da idemo što dalje odavde"
Ja:"Gde tačno?"
N:"Izvoli"
Iz dzepa izvuče avionsku kartu. Uzmem je i kroz gusto svetlo primetim da idemo negde. Na prvi pogled nisam shvatila kuda idemo.
Ja:"Gde je ovo?"
N:"Jedno prelepo mesto, gde nas neće naći u skorije vreme"

Komplikovana ljubav (Završena)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora