18. deo

1.1K 29 0
                                    

Budi me alarm telefona. Lagano ustanem sa kreveta i protegnem ruke. Presvučem se i spakujem knjige. Obavim potrebnu higijenu, obučem jaknu, uzmem ranac i izađem iz kuće. Laganim koracima sam išla prema stanici, sve dok nisam stigla. Na stanici sam bila sa jednim čovekom, kojeg nisam videla ranije. Pokušavam da ga ne gledam, ali mi nije išlo za rukom, jer je bio čudan. Pogled preusmerim na drugu stranu i primetim Noah-u u svom autu. Polako je kočio, sve dok nije stao.

N:"Hajde ulazi"

Ja:"Ne"

N:"Nisam te pitao za komentar"

Ja:"Ne zanima me, nastavi dalje"

N:"Neću da krenem, dok ne uđeš"

Ja:"Tvoj problem"

N:"Kako hoćeš"

Krene, te zajedno sa njim svoj pogled usmerim ka njegovom autu, koji je lagano išao. Zažmurim i nenamerno pogledam čoveka u oči. Gledali smo se par sekundi, dok nije krenuo prema meni. Išla sam malim koracima u nazad, dok se on čudno smejao. Trnci su mi prošli telom, jer ko zna šta će da mi uradi. Hodajući unazad popnem se na ulicu, gde primetim Noah-u. Kretao se unazad, dok se nije dovoljno približio i uradio čoveka u glavu. Nakon par sekundi padne i ostane bez svesti.

N:"Lepo sam ti rekao da uđeš. Mnogo si tvrdoglava"

Ja:"Noah, neću da idem sa tobom!"

N:"A zašto?"

Okrene se i približi mi se samo na par centimetara.

Ja:"Zato što će me neko videti i posle ima svašta da pričaju"

N:"Ne možemo da budemo prijatelji?"

Ja:"Možemo, ali.."

N:"Hajde ulazi, zakasnićemo"

Smoreno i pomalo uplašeno uđem u auto, te se vežem. Bila sam mnogo nervozna i besna na njega i ceo put nisam htela reč da progovorim. Zašto to radi. Uvek ima razlog da me poveze iako zna da to njemu ide u propast.

Komplikovana ljubav (Završena)Where stories live. Discover now