76. deo

409 7 0
                                    

U očima mi se skupljala slana tečnost. Pogledam ga i svoj pištolj stavim na njegovu glavu. U očima mu se video bes i tuga.
I:"Chloe spusti pištolj, zajebi to"
Svaka suza me je još više bolela. Gledajući se i njemu su oči polako suzile. Rukom stavim pramen iza uveta i lažno se osmehnem.
M:"Chloe, pusti ga"
Xx:"Noah, molim te"
Xx2:"Zajebite to"
Gledajući se, odjednom ispustim pištolj iz ruke i gladno ga poljubim. Snažno mi je uzvraćao poljubce. Ne mogu. Ne mogu bez njega, kakav god da je, jako mi nedostaje. Skočim na njega, gde ruke stavi na moju zadnjicu. Pribije me uza zid, gde mi skloni kosu u stranu. Nasmešim se i udahnem. Opet nam spojim usne, a oko nas su se čuli razni komentari i smeh. Mislila sam da neću biti ovoliko srećna u životu. Ljubiši me, iz hodnika se čuo njen glas. Lisa. Držeći se za stomak nas je gledala.
L:"Noah, idemo. Idemo na kontrolu"
Samo što je pogledamo, Irena i Mark je uhvate i pištolj joj stave na glavu, gde krene da plače. Nasmejem se i pogled vratim napred.
N:"Samo ja mogu da te zovem mala" nasmeje se i ponovo nam spoji usne.
Nisam mogla sebe srećnije da opišem. Nisam imala tu reč sa kojom bi tu sreću opisala. Ta težina u stomaku je idalje vladala mojim telom. Nisam želela da napustim i prekinem ovaj trenutak, jer sam jednostavno uživala u svemu ovome. Prijalo mi je. Osećala sam se nekako sigurno, znajući da će biti tu pored mene. Sidjem i pogledam u Irenu, koja je bila srećnija od mene. Mark-a nije zanimalo, jer će svakako za 5 minuta naći drugu.
Ja:"Izvini" šapnem Ireni, gde mi namigne.
Jako srećno izadjem iz škole, zajedno sa Noah-om.
N:"Zašto si to uradila juče?"
Ja:"Am.... Pa, to je deo našeg plana..."
N:"Plana?"
Ja:"Nebitno"
N:"Reci mi"
Ja:"Uff..."

Komplikovana ljubav (Završena)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon