63. deo

440 8 0
                                    

Sve što bi njega bolelo i mene bi.
N:"Chloe! Molim te!"
Suze se više i nisu mogle primetiti. Kapljice kiše bi mi ukvasile lice i tako prikrile suze.Hodajući i plakajući sam slušala njegovo dozivanje mog imena. Umirala sam u sebi. Kako je mogao takvo nešto da učini.
N:"Samo me saslušaj!"
Ja:"Samo... Samo zaboravi da postojim"
Kažem i nastavim pravo. Niz veoma dug i mračan put.
N:"Ne mogu"
Ja:"Možeš, kao dok sam bila u bolnici"
N:"Chloe, nemoj to da mi radiš"
Ja:"Šta da ti ne radim! Ti si me uništio! Ti si svu moju želju za životom!"
N:"Ja..."
Ja:"Noah! Odjebi iz mog života! Za mene si umro!"
N:"Zašto me ne saslušaš!"
Ja:"Šta ću da dobijem od toga. Šta, ja te saslušam, opet te zavolim i rodim ti troje dece? Šta, ne kontam"
N:"Nije onako kako ti je rekla"
Ja:"Nego kako je? Jebeno si zaboravio da dodješ po mene u bolnicu, a posle mi Lisa kaže da će te postati roditelji."
N:"Abortiraće"
Ja:"Znači ti si otac. Čestitam"
Okrenem se i ruke stavim na lice. Nisam mogla toliku bol da podnesem. Oči su me pekle od silnog plakanja. Ne mohu da verujem. Da li ja ovo sanjam? Samo da je ovo košmar. Ne mogu ja ovo.
Hodala sam dugih 2 sata, uplakana, sve dok nisam stigla do grada. Mrak je grad činio jezivijim. Ne mogu da verujem da se prvi put ne bojim, sama da prodjem gradom. Uglavnom sam se bojala, jer sam mislila da ima čudovišta, ali uglavnom ima narkomana i sektaša. To je sastavni deo, svakog grada. Hodajući stignem do stanice, gde sačekam nočni autobus. Kada isti dodje, udjem i sednem na prvo sedište.
Xx:"Zašto plačeš?"
Upitao me je vozač.
Ja:"Ma... Ništa"
Xx:"Reci mi slobodno, možda mogu da ti pomognem"
Ja:"Teško je za objasniti"
Xx:"Zar toliko"
Ja:"Mhm"
Xx:"Hajde ispričaj"
Ja:"Moj dečko... Je napravio dete sa mojom sestrom"
Suze su mi se opet skupile u očima. Još uvek ne mogu da se saberem.
Xx:"Auf, to je jako..."
Ja:"Grozno od njega, ali svakako je moja sestra uspela da ga osvoji"
Xx:"Kako je mogao tako lepo devojku da prevari"
Ja:"Ne znam stvarno"
Nasmejem se i glavu naslonim na prozor, sa lažnim osmehom na licu.

Komplikovana ljubav (Završena)Where stories live. Discover now