Naš plan je sledeći, da ih sve srušimo sa te pozicije, jer su me svi barem jednom povredili. Uvratiću im duplo, da bi zapamtili kako se igra sa Chloe. Ne može svako da uzima moje srce i da se igra sa njim kako on želi. Od sad ću ja njemu da se igram sa osećanjima i srcem. Da mu pokažem kako izgleda tamna strana mene...
I:"Slušaj, sutra se otvara još jedan klub, veoma blizu. Idemo?"
Ja:"Uvek"
I:"Noah će sigurno biti tamo, gde ćeš mu pokazati u šta te je pretvorio"
Ja:"Volela bih da ga ubijem, ali ne želim da probedem ceo moj životni vek u ćeliji"
I:"Znam... I ja bih ga sad ubila noktima, ali ne mogu"
Ja:"Jedino me zanima, s kim izlazi"
I:"Lila, Natalia i ostale"
Ja:"Moguće"
I:"Samo nemoj da te to povredjuje"
Ja:"Kako da me ne povredjuje? Svaka njegova pogrešna reč me povredi"
I:"Znam, ali on ti ne govori ništa loše"
Ja:"Ne vredja me, već me na drugačiji način povredjuje"
I:"Jako si komplikovana"
Ja:"Znam"
I:"Šta hoćeš tim da kažeš? Još uvek ga voliš?"
Ja:"Irena, jednostavno ne mogu da živim normalno bez njega. Ne znam šta mi se dešava, ali idalje sam zaljubljena"
I:"Iako je tvojoj sestri napravio dete?"
Ja:"Da, i ne znam šta da radim"
I:"Pokušaj da ga zaboraviš"
Ja:"Ne mogu... Svaki dan mi je na pameti"
I:"Moja Chloe se zaljubila... Aww"
Ja:"Nisaam, samo mi se idalje svidja"
I:"Isto je to za mene"
Ja:"Vidim"
Ceo put do kuće sam joj pričala moje najsladje dogadjaje sa Noah-om. Iako je to napravio, idalje ga volim. Nisam izgubila dušu sa njim. Idalje osećam tu težinu u stomaku, kada ugledam njegovu poruku ili samog njega. Iako smo bila za to da ga ubijemo, ipak je Ireni prijao razgovor sa mnom. Pogotovo što sam pričala o njemu.... Ja i moja komplikovana ljubav. Ubiće me jednog dana. Uzeće mi srce i ubiti ga, kao bezosećajno biće. Ali koliko god sećanja budu bila lepa, ja ne mogu da mu oprostim, jer da ima sina ili ćerku sa mojom sestrom je skroz nezamislivo.
YOU ARE READING
Komplikovana ljubav (Završena)
RomanceDve kuće. Jedna do druge, a dva različita sveta. Šta će se desiti kada se sretnu dve nemoguće ljubavi - on fuck boy, a ona nevina i nežna devojka? Prilika koja će joj se pružiti, će biti nešto zbog čega će se kajati godinama. Prihvatila je ponudu za...