Ja:"Jaoo, hvala ti puno. I ti si lepa"
N:"Kako se zoveš"
Xx1:"Jana"
Ja:"Imaš prelepo ime"
J(Jana):"Hvala ti, kako se ti zoveš?" rekla je spuštenom glavom.
Ja:"Chloe, ovo je moj dečko Noah"
J:"Jako ste lep par"
N:"Hvala ti puno"
Ja:"Hoćeš da se ljuljamo?"
J:"Daa!"
Ja:"Hajde"
Ustanem sa klupe i uhvatim je za ruku. Odvedem je do ljuljaške, gde sedne. Ljuljajući je sam saznala da ima samo 6 godina. Jako je mala i preslatka. Ljuljajući je, gledala sam Noah-a, koji me je gledao sa širokim osmehom. Rukom mu pokažem da ustane, što i uradi. Ustane i pridje nam.
J:"Želim da sidjem"
Ja:"Okej"
Zaustavim ljuljašku, gde sidje i krene da trči prema toboganu. Potrčim za njom, jer je bila brza za njene godine. Popnem je na tobogan, a Noah bi je sačekao na dnu tobogana, jer ipak ne bih da se povredi. Samo sekund kasnije, malo dalje od parka se začuo pucanj. Brzo se okrenem, a deca i roditelji krenu da vrište.Pogledam u Noah-a, koji mi brzo pridje. Stane ispred me, sa pištoljem u ruci. Uzmem Janu na ruke i sakrijem se iza jednog drveta. Noah je bio isto iza jednog drveta, gledajući šta se dešava.
J:"Gde mi je baba?" rekla je tužno.
Ja:"Sada će da se vrati"
J:"Šta se to čulo?"
Ja:"Ništa, samo budi mirna"
J:"Hoću kod mame"
Ja:"Samo da nadjemo tvoju baku"
J:"Dobro"
N:"Nema nikog, dodji"
Pomerim se i u tom trenutku osetim jak bol u nozi, koji me obori na zemlju. Padnem zajedno sa Janom. Podignem glavu i primetim nekog čoveka u crnom kako me gleda. Noah stojevši pored drvete ga je pucao, dok je Jana plakala pored mene. Trava ispod moje noge je bila krvava. Uplašeno se podignem i primetim da me je upucao u nogu.
Ja:"Noah... Moja noga!"
N:"Znam, stani!"
Ja:"Uff"
Dok su se njih dvoje pucali medjusobno. Krišom sam uzela pištolj i naciljala u njegovu butinu. Okinem okidač i bum. Pogodim ga u nogu, gde padne i ispusti pištolj.
Xx:"Gde mi je unuka? Šta se dešava?"
J:"Baba!"
Xx:"Dobro si.... Šta ti se desilo"
Pogledam je i pokažem na nogu, koja je bila totalno krvava.
N:"Pomerite se! Brzo!"
Xx:"Evo, evo"
Brzim korakom odvede Janu što dalje odavde, dok je Noah vezivao moju ranu svojom majicom. Nisam je osećala. Uhvati me u naručje, te odvede u bolnicu.
YOU ARE READING
Komplikovana ljubav (Završena)
RomanceDve kuće. Jedna do druge, a dva različita sveta. Šta će se desiti kada se sretnu dve nemoguće ljubavi - on fuck boy, a ona nevina i nežna devojka? Prilika koja će joj se pružiti, će biti nešto zbog čega će se kajati godinama. Prihvatila je ponudu za...