Pogledam ga i pokažem mu rukom da dodje kod mene. Dok je prelazio kod mene, ja sam pucala u njih da bi im odvukla pažnju.
N:"Dodji, ovde ima nešto"
Ustanem i krenem za njim. Otvori vrata jedne radnje. Pusta je i tamna. Puna krvi i prašine.
N:"Drži vrata da stavim nešto"
Ja:"Dobro"
Bacim pištolj i stanem na vrata. Pogledam levo i primetim Noah-a kako gura veliki težak ormar prema vratima. Nakon par minuta ga namesti na vrata. Moje ruke su se previše tresle. Da li je moguće da ja pucam iz puške. Nisam mogla da se smirim i da se pomirim sa činjenicom da sam ubila čoveka. Moje suze su natopile obraze. Obrišem iste i podignem pogled. Ruke i noge su mi se nenormalno tresle.
N:"Zašto plačeš?"
Okrene se prema meni i iste sekunde čučne ispred mene.
Ja:"Ne mogu da se smirim... Ne mogu da se pomirim sa tim da sam ubila čoveka"
N:"Nisi, biće on dobro"
Ja:"U glavu sam ga pogodila"
N:"Uff, dobro. Biće sve u redu"
Ja:"Neće Noah, nisam trebala da pristanem na ovo. Nije kriminal za mene"
N:"Najlepša si kakva god da si"
Pogledam ga i snažno ga zagrlim. Suzama sam natopila njegovo odelo.
N:"Inače, obuci ovo"
Iz ranca izvuče crno odelo, koje nakon 10 minuta obučem. Idalje sam plakala kao nenormalna. Nisam ja takva devojka. Ne želim da budem u zatvoru ceo život.
N:"Chloe, molim te smiri se"
Ja:"N.. Ne... Mogu..."
N:"Je l' ti to ne možeš da dišeš?"
Ja:"Na... Napad.... Panike.."
N:"Zašto mi ranije nisi rekla"
Ja:"Da se ne bi brinuo"
N:"Jao Chloe! Je l' možeš da dišeš?"
Ja:"Te... Teško"
Ruku stavim na grudi i glavu naslonim na kutiju do vrata.
N:"Kako da ti pomognem?"
Ja:"Nikako"
N:"Moram da ti pomognem"
Ja:"Biću.."
Moja rečenica je bila prekinuta poljubcem. Da, poljubio me je. Prevelike varnice sam osetila u svom telu. Uzvratim mu poljubac i rukama ga uhvatim za glavu.
CITEȘTI
Komplikovana ljubav (Završena)
DragosteDve kuće. Jedna do druge, a dva različita sveta. Šta će se desiti kada se sretnu dve nemoguće ljubavi - on fuck boy, a ona nevina i nežna devojka? Prilika koja će joj se pružiti, će biti nešto zbog čega će se kajati godinama. Prihvatila je ponudu za...