51. deo

590 9 0
                                    

Ja:"Aaa, noga me boli"
N:"Izvinii"
Ja:"Sada me podigni sa poda"
N:"Ne mogu da silazim"
Ja:"Noah, nisam pala na donji sprat, već na pod"
N:"Uff"
Sidje sa kreveta i pruži mi ruku. Ustanem, te sednem na krevet.
Ja:"Sutra imamo test"
N:"Opet?"
Ja:"Da..."
N:"Moram li sutra da idem u školu?"
Ja:"Moraš!"
N:"Mrzi me"
Ja:"I mene, ali tako je"
N:"Hajde da učimo zajedno"
Ja:"Popularni Noah želi da uči. Wow"
N:"Hahahaha, ne zajebavaj me i uzmi knjigu"
Ja:"Znaš li uopšte iz kog predmeta imamo kontrolni?"
N:"Um.... Možda"
Ja:"Znači ne znaš"
N:"Pa da.."
Ja:"Uzmi svoju svesku"
N:"Nemam je"
Ja:"Kako nemaš svesku?!"
N:"Pa lepo..."
Ja:"Dobro uzmi moju"
Legnem na krevet i ispred sebe stavim svesku i knjigu. Pored sveske su se nalazili markeri boja zelene, žute i crvene. Otvorivši knjigu, zajedno sa Noah-om krenem da čitam, podvlačujući zelenim markerom.
N:"Šta ti znače svi ti markeri?"
Ja:"Pa zeleni koristim kada to što podvlačim znam. Žuti kada nešto znam i ne znam i crveni kada nešto ne znam"
N:"Ali ti ovde nemaš crvenog markera" rekao je gledajući knjigu.
Ja:"Jer sve znam"
N:"Štreberu"
Ja:"Eej, nisam štreber, samo me zanima gradivo i interesuje me"
N:"Želim mene da interesuje"
Ja:"Pa, ako pročitaš bar nešto možeš videti da je interesantno"
N:"Dobro onda, daj mi knjigu"
Pružim mu istu, te sebi uzmem svesku iz koje krenem da čitam predhodno gradivo. Inače, Lila mi je pozajmila svoju svesku iz Ekologije, jer ja u mojoj skoro ništa nemam. To jest nemam gradivo od tih 5 meseci što nisam bila tu. Iz njene sveske sam mogla izvući svakakve stvari. Od imena simpatija, pa sve do crteža. Nekakvih sektaški znakovi. Bar meni liče na sektačke znakove. Poruke i puškice. Gledajući joj svesku iz sredine slučajno ispadne papirić. Uzmem ga i krenem polako da ga otvaram. Otvorivši ga primetim dopisivanje izmedju Lile i još nekoga. "Za 3 dana se otvara novi klub i prva u redu će biti Lisa, koja će tražiti nekog s kim će da ..... I dok se sve to bude dešavalo, nas dve ćemo je snimati i posle okačiti kao anonimne na instagram. Uništićemo je, Natalia." To je očigledno Lilina poruka Natalii, koja me je ostavila bez komentara. Podignem obrvu i okrenem papirić.
"Klub se otvara 10.5 budi spremna u 9"

Komplikovana ljubav (Završena)Where stories live. Discover now