Izadjem ispred i ruke stavim na lice. Suze su mi nakvasile majicu.
N:"Chloe molim te nemoj"
Okrenem se i snažno ga zagrlim. Kako ima srca takvo nešto da me pita.
Ja:"Noah... Ja stvarno.... Nikad to ne bi uradila"
N:"Verujem ti"
Ja:"Hvala"
Nasmejem se i zagrlim ga još jače.
N:"Samo nemoj da plačeš"
Ja:"Jesam li ti rekla koliko te volim?"
N:"Nisi"
Ja:"Previše"
N:"Znam..."
N:"Hajde idemo na čas, isto tako ti vraćam za ono na času"
Ja:"Hahahaha, dobro"
Obrišem suze i krenemo na gornji sprat. Udjemo unutra i tiho sednem na svoje mesto.
Prof:"Jesi dobro Chloe?"
Ja:"Jesam, jesam"
Xx1:"Prevario je dečko"
Xx2:"Hahahahaha"
Ja:"Izvini to što si ti 2 godine bila u depresiji, jer te je jedini dečko prevario nije moj problem stvarno"
Prof:"Hej, hej dosta vas dve"
Xx1:"Kako možeš to da mi kažeš!"
Ja:"Normalno, kao što si i ti meni"
Xx1:"Nevaspitano djubre. Zbog njega... Zbog njega sam htela da se ubijem!"
Počne da plače, te sedne na mesto. Njene drugarice su pokušavale da je smire, ali ona bi još više plakala. Nije moj problem. Sama je spomenula tu temu.
Xx1:"Videćeš zbog ovoga"
Okrene glavu i krene da mi preti sa crvenim očima poput jagode. Pogledam je u oči i pokažem joj srednji prst. Jako iznervirana krene još više da plače. Nakon par minuta doživi nervni slom. Ostala sam šokirana, jer je baš pre neki dan bilo na vestima da je pobegla devojka iz ludnice. Očigledno je to ona. Vrištajući i udarajući o pod krene da se valja po podu kao neka svinja u blatu. Umesto da bude tužan trenutak bio je smešan. Svi u učionici su se smejali kako se glupira.
Ja:"Promašila si ludnicu. Ovo nije to ta ludnica koja tebe čeka"
Xx1:"Nešto si komična ovog dana"
Ja:"Aha, želiš i ti malo mojih fora?"
Xx1:"Završićeš u policiji zbog ovoga!"
Ja:"Srce, da li ti uopšte znaš šta je policija?"
ESTÁS LEYENDO
Komplikovana ljubav (Završena)
RomanceDve kuće. Jedna do druge, a dva različita sveta. Šta će se desiti kada se sretnu dve nemoguće ljubavi - on fuck boy, a ona nevina i nežna devojka? Prilika koja će joj se pružiti, će biti nešto zbog čega će se kajati godinama. Prihvatila je ponudu za...