35. deo

923 24 0
                                    

Noć je već uveliko pala, a ja idalje sedim u autu i gledam ga u oči. Oči boje tame. Nešto se desilo mom srcu. Dopušta mu da mi osvaja srce. Komad po komad i na kraju celog da ga uzme. Bez pitanja. Ruku stavim na njegov obraz i počnem polako da ga mazim po istom. Napravi blagi osmeh i spusti pogled.
Ja:"Moram da idem"
N:"Zašto?"
Ja:"Ubiću te"
Snažno ga zagrlim, gde se osetim veoma sigurno. Osetila sam se veoma potpuno u njegovom zagrljaju. Glavu držeći na njegovom ramenu, vremenom polako krenem da mu se približavam, sve dok nisam sela u njegovo krilo i igrala se sa njegovom kosom. Bio je to neverovatan osećaj. Mogla bih spavati noćima kod njega u krilu. Mogla bih i umreti, ali mislim da mi to ne bi dozvolio. Nakon deset minuta se pomerim i pogledam ga. Ostavio me je bez daha. Te rupice na obrazima su činile da poludim za njim.
Ja:"Laku noć"
N:"Laku noć, mala"
Poljubim ga u obraz i prebacim se na suvozačevo sedište gde i izadjem. Istog trenutka primetim Lisu na prozoru kako plače. Nasmejem se u pokažem joj srednji prst. Ne smatram je više sestrom. Ne zaslužujem da imam takvu sestru... Udjem na vrata i izujem patike. Jaknu bacim na kauč, no odma udjem u sobu. Čim krenem da zatvaram vrata, majčin glas me zaustavi.
M(Majka):"Chloe!"
Ja:"Molim!"
M:"Dodji ovamo!"
Ja:"Zašto?"
M:"Dodji samo"
Okrenem se i pogledam je u oči. Mokri obrazi su mi dali do znanja da je plakala.
Ja:"Zašto plačeš?"
M:"Šta... Šta ti.... Imaš... Sa Noah-om"
Ja:"Molim? Ništa!"
M:"Zašto... Zašto si onda...."
Ja:"Nije kao što misliš, stvarno!"
M:"Zašto si mu sedela u krilu?" počela je nenormalno da plače.
Ja:"Jer ga volim" kažem tiho.
M:"Molim?
L(Lisa):"Molim?!"
Ja:"Mama, nemoj da se brineš za mene. Biće sve uredu"
M:"Kako da bude? U vezi si sa bogatim detetom, koji će te samo iskoristiti"
Ja:"Neće"
M:"Zapamti, Noah te samo iskorišćava!"
Ja:"Vi ste svi oboleli"
Nervozno udjem u sobu i zalupim vratima. Da li je moguće da mi ne želi dobro ni sa kim.

Komplikovana ljubav (Završena)Where stories live. Discover now