67. deo

438 8 0
                                    

Ustajem sa kreveta i brzo obučem jaknu. Veoma naduvena od plakanja izadjem ispred i trčeći krenem prema stanici. Oči su mi bile blago crvene, ali nije se toliko primećivalo. Udjem u autobus i sednem. Šta je to toliko bitno. Ako je neka glupost, ubiću je, jer mi nije nimalo do zezanja. Nije mi dugo trebalo do škole. Možda 10 minuta. Ili manje? Kada stignem, izadjem i brzo udjem u dvorište škole. Pogledom sam tražila Irenu, ali je nigde nije bilo. Udjem u školu i primetim je kako me nestrpljivo čeka.
Ja:"Šta je bilo?"
I:"Noah se posvadjao sa svima. I sa majkom"
Ja:"Je l' me zajebavaš? I zbog toga si me zvala"
I:"Ne, gledaj ovo"
Pruži mi telefon, na kom se nalazio jedan video. Pomerim se po strani i pustim ga.
N:"Ne! To je laž! Nikad ne bi jebao tu k*rvu! Kako ne shvatate! Nadrogirala me je! Bila je pijana! Ne mogu očima da je gledam, a kamoli dete da joj napravim!"
Noah-ovo dranje se čulo na videu. Izgledalo je kao da im objašnjava da nije on kriv, ali to neće promeniti činjenicu da je mrtav za mene. To veče je mogao biti pored mene i da se ništa ne desi.
N:"JA VOLIM CHLOE! KAKO DA VAM DOKAŽEM! JA ZBOG OVE KUJE UMIREM!"
Xx:"Alo Noah, smiri se. Nemoj da plačeš"
Prekinem video i pogledam u Irenu.
Ja:"On... On je plakao?"
I:"Da! I zbog tebe se ispisao iz škole"
Ja:"Zašto to radi!"
Vratim joj telefon i istrčim iz škole. To što me je prevario, ne mora da znači da može sebe i svoju budućnost da uništava.  Nisam mogla da čekam autobus, tako da sam trčajući krenula prema njegovoj kući. Bila je malo dalje od škole, ali trčanjem bi pre stigla. Kada se nadjem ispred kapije, brzo otvorim vrata od kuće.
Ja:"Noah!"
Nije se odazvao. Jako me plaši. Ne želim da naudi sebi, zbog mene.
Ja:"Noah! Gde si!"
Popnem se na gornji sprat, gde krenem da udjem u toalet, ali vrata su bila zaključana.
Ja:"Noah! Otvori molim te!"
U očima su mi se skupljala slana tečnost. Razvalim vrata, gde primetim Noah-a kako drži pištolj na glavi. Šokirano stavim ruke na usta. Krenem polako, gde me zaustavi.
N:"Volim te" rekao je u suzama, držajući pištolj na glavi.

Komplikovana ljubav (Završena)Where stories live. Discover now