72. deo

433 6 0
                                    

Popnem se na drugi sprat, gde primetim Irenu i namigne mi. Sa širokim osmehom udjem u učionicu. Sednem na svoje mesto čekajući Noah-a da udje. Samo sam čekala taj trenutak. Samo sekund kasnije, eto ga....
N:"Šta ti misliš da radiš!? Ko je to?"
Ja:"Izvini? Da li se poznajemo? Poznat si mi od nekud"
N:"Aha, znači tako smo krenuli"
Ja:"Šta smo krenuli?"
N:"Ne pravi se glupa, kad nisi"
Ja:"Stani, stani... Hahahaha... Da li si ti to ljubomoran?"
N:"Počinješ jako da me nerviraš"
Ja:"Aa duša"
N:"Zašto me jebeno ne saslušaš!"
Ja:"Jer sam dovoljno čula!"
N:"Ali ne znaš ni šta se desilo!"
Ja:"Znam, kresnuo si moju sestru" ustanem i brzim korakom krenem na izlaz iz učionice. Dok sam izlazila, pokazala sam mu srednji prst. Neće menr niko da zajebava. Izašašvši iz učionice, saszanem se sa Irenom i krenemo van škole.
I:"Ovo je tek početak"
Ja:"Mhm"
Zlobno se nasmejem. Kao nikad do sad. Tama je obuzela celo moje srce, koje više nije kao pre da svima oprašta. Ne želi to više. Želi svima da se osveti. Želi svima da uništi živote. Prvi na listi je bio Noah. Lep, zgodan dečko, jako popularan, ali ustvari kakav je on. Želeo bi svaku za sebe. Radio bi sve što poželi, imao bi sve, jer je poprilično bogat klinac. Nekad ume da bude neraspoložen, ali to se sedi jednom u 3 meseca, da se ne lažemo. Druga na redu je Natalia. Jedna od većih kučki u školi. Jako popularna i već par puta je bila u vezi sa Noah-om i to samo zbog veće popularnosti. Obožava šminku i ona joj je slaba tačka. Sledeća je Lila. Eh... Lila je na izgled, jedna jako dobra drugarica, dok je neko ne povredi i sve krene na gore. Postane hladnokrva kučka, koja ne zna za granice. Slaba tačka su joj pištolji, metkovi, sve u vezi pištolja joj je slaba tačka. Kao sledeća dolazi na red Lisa. Moja sestra. Veoma zgodna, ali veoma zajebana. Ume svima da upropasti život za 5 minuta. Nik oje ne voli, zato i ne izlazi u javnost, što je najbolje za sve. Slaba tačka su joj momci, bez kojih ne može. Koliko dobro smo upućene, ima dečka već 2 meseca. Mislim da ćemo dobro saradjivati.

Komplikovana ljubav (Završena)Where stories live. Discover now