53. deo

555 11 0
                                    

Stižemo ispred kluba, gde primetim prevelik red klinaca, koji jedva iščekuju da udju unutra. Gledajući ceo red, primetim da nema Lise, a ni Lile i Natalie. Sigurno su ušle unutra. Ne bi imali vremena da sačekamo red, da bi ušli.
Ja:"Noah, ne možemo da čekamo red da bi ušli"
N:"Budi tu, sekund"
Okrene se i krene prema obezbedjenju na vratima. Prišavši mu mu šapne nešto i  otvori mu vrata. Pogleda me i rukom mi pokaže da krenem. Potrčim i uhvatim ga za ruku. Spuštenom glavom udjem sa njim u klub. Smrad alkohola i cigara su popunjavali ceo klub. Zajedno krenemo da tražimo Lisu, ali je nigde nije bilo.
Ja:"Noah, nema je!"
N:"Znam!"
Klub je bio preveliki sa dve ogromne prostorije. U tu drugu prostoriju su išli samo bogata deca iliti vip karticom. Lisa sigurno nije tamo, jer se nekako uvukla ovako.
Ja:"Šta da radimo?"
N:"Ne znam..."
Odjednom, niotkuda vrisak jedne devojke se čuo unutar kluba. U tom trenutku, oboje začujemo pucnjavu. Legnem dole i svoj pištolj stavim ispod tebe. Vrisak i plač je popunjavao prostoriju.
Xx:"Svi da ste legli dole!"
Xx:"Sada ćemo da vas pregledamo za svaki slučaj, da nekim slučajem niste nauržani."
Pogledam u Noah-a, koji je bio pored mene. Nasmejem se, te osetim snažan udarac u glavu.
Xx:"Šta se smeješ ti!" svojom cipelom me šutne u glavu.
Noah brzo ustane i svoj pištolj usmeri njemu u glavu. Polako uzmem i svoj pištolj, koji usmerim prema drugom čoveku, koji je pipao sve devojke po svim delovima tela. Uplašeno je ispustio pušku. Nasmejem se i uzmem je sa poda. Nije očekivao ovo. Izgleda da se boji smrti. Začudjeni učenici iz Vip prostorije su me gledali otvorenih ustiju.
Ja:"Šta gledate?!"
Usmerim pištolj prema njima i u sekundi se razbeže, poput mrava.
N:"Zovi policiju"
Ja:"Sekund"
Uzmem konopac i vežem mu ruke. Gurnem ga na pod, te uplakan krene da se presavija po podu. Od straha sigurno.
Xx:"Bude li pozvala, ubiću te"
Ja:"Ma nemoj"
Brzo mu se približim i pištolj mu stavim ravno na čelo. Pušku od njegovog saradnika mu stavim na zadnjem delu glave.
Xx:"Ako ja umrem, umire i tvoj dečko"
Ja:"Stvarno"
Šutnem ga u slabu tačku, gde ispusti pištolj i krene da se presavija po podu.

Komplikovana ljubav (Završena)Where stories live. Discover now