59. deo

459 11 0
                                    

Odmah me prime i odvedu u operacionu salu, gde bi mi izvadili metak iz noge. Bili smo svuda na vestima. Naša lica su bili na svim malim ekranima. Ne kao ubice, već kao heroji.
#4satanakonoperacije
Osetim hladan povetarac, koji je hujao velikom sobom. Pored sebe sam primetila Noah-a, koji je duboko razmišljao. Gledajući u jednu tačku i razmišljajući o nečemu, nije primetio da sam se probudila.
Ja:"O čemu razmišljaš?"
N:"Um... Ništa"
Ja:"Šta je bilo?"
N:"Me ništa, razmišljam o nečemu"
Ja:"Reci mi slobodno"
N:"Ma nebitno je skroz"
Ja:"Kako ti kažeš"
N:"Kako se osećaš?"
Ja:"Super"
Nasmejem se, te me uhvati za ruku i uzvrati osmeh. Nešto se dogodilo, samo neće da mi kaže. Jako je uznemiren i svo vreme će razmišljati o tome. Znam da ne bi trebalo da ga pitam opet da mi kaže, jer ne bi da ispadnem dosadna, ali me zanima. U licu mu se videlo da je hteo da zaplače, ali nije mogao. Nije takav da plače. Ruku stavi preko usta, te ustane i stane kraj prozora.
Ja:"Noah, šta se desilo? Ne mogu takvog da te gledam. Brineš me"
N:"Rećiću ti kada izadješ"
Ja:"A zašto ne možeš sad?"
N:"Ne budi dosadna"
Ja:"Ouf... Izvini"
Nakon par minuta se okrene i opet sedne pored mene.
N:"Izvini, malo sam nervozan"
Ja:"Znam, ako te nešto muči, slobodno možeš da mi kažeš. Možda mogu da ti pomognem"
N:"Možeš, ali ne sad. Molim te"
Ja:"Okej"
Nakon nekoliko minuta mu pozvoni telefon, te odma izadje iz sobe. Nasloni se na zid i javi se. U licu mu se videlo, da je izbezmljen i da želi da nestane sa lica mesta. Kao da ga je neko jednom rečju pokopao duboko u zemlju. Htela sam da ustanem i da ga zagrlim, ali nisam osećala svoju nogu. Kada nam se pogledi susretnu, pošaljem mu poljubac, gde iste sekunde spusti slušalicu i udje u sobu.
Ja:"Želim da te zagrlim"
Pomerim se u stranu i rukom mu pokažem da legne pored mene. Bio je protiv toga, jer po njegovim rečima sam trebala da se odmaram. Nakon viševremenskog moljenja da legne je legao. Glavu sam naslonila na njegovu. Mogla sam da osetim kako teže diše. Malo pomerim glavu i spojim nam usne u dug poljubac. Ruku stavim u njegovu kosu i pokušam da ga oraspoložim, ali nisam uspela.
Ja:"Noah, plače mi se kada te vidim takvog"

Komplikovana ljubav (Završena)Where stories live. Discover now