14. deo

1.2K 30 0
                                    

Sačekam Irenu, te zajedno izađemo iz škole sa pogledima na nama. Ljutita i ljubomorna lica su bila svuda oko nas. Irena je bila presrećna, jer da nema mene ko zna kada bi upala u tu školu. Mislim da će ovo biti dobro... Izvučem karticu iz ranca i zajedno sa Irenom stanem na stanicu. Škola je bila veoma blizu što je velika prednost. Nakon 10 minuta, autobus je došao. Sele smo, te krenule da pričamo o događajima koje bi volele da se dese. Jako smo srećne zbog ponude koju sam dobila. Autobus stane, te pogled usmerim prema školi. Prevelika je i nekako čudesna. Jedino tužno u svemu tome jeste što su samo bogata deca u školi i mislim da nisu kao Irena i ja. Izađemo i stanemo pred kapiju. Tek tada vidim realnost i zapitam se "Da li se ovo stvarno događa?" Da li je moguće da baš ja dobijem priliku za ovaj san? Šta se dešava? Srećno zakoračimo u dvorište i laganim koracima se zaputimo prema vratima škole. Jako je čudno, jer je parking bio pun skupocenih automobila. Prolazeći, čudni pogledi su bili na meni. Irena je već krenula sa ogovaranjem, na šta bi je ja utišala, jer je bila preglasna. Uhvatila me je trema, jer prvi put prolazim kroz bogatstvo. Ulazimo na vrata, gde se nađemo u prevelikom hodniku škole. Napravimo par koraka i malo dalje od nas ugledam svađu ili tuču, koja je bila gadna. Vratim pogled napred. Hodnik je bio pun devojaka, željnih para i slave. Prolazeći pored svih tih učenika, nađemo se u samom centru škole. Malo uplašene i zbunjene naiđemo na direktorku koja nas je gledala sa osmehom.

Komplikovana ljubav (Završena)Where stories live. Discover now