62. deo

447 9 0
                                    

Ja:"Alo, Lisa nećeš. Smiri se pa ćeš mi reći"
L:"Chloe, nisam htela! Bila sam pijana"
Ja:"Šta si uradila?"
L:"Trudna sam"
M:"Šta?!"
Ja:"Zašto bi se ljutila na tebe. To je lepa vest!"
L:"Sa Noah-om"
Srce mi se slomilo na milionu komadića. Suze su već odavno krenule da silaze niz moj obraz. Ne, nemoguće. Noah to nikad ne bi uradio. Sve se to odigralo u 2 minuta. Ceo svet se zaustavio. Moj mozak je napustio moje telo, uradivši tako da ne primam više nikakve informacije. Dovoljno sam bila ubijena tom rečenicom. U glavi mi se vrtela misao "Da li Noah zna?". Šta će biti kada sazna. Nisam ni mislila da neće nešto ovakvo da uradi, ali ipak sam se pokajala. Proklinjem dan kada sam ga srela i poljubila. Ovaj život mora da završim u što kraćem roku, jer me je ovim ubio jedno 90%. Osećala sam kako mi srce kuca 200 na sat. Znoj bi se slivao niz moje lice i ruke. Suze bi padale i padale, a oči bi bile zatvorene. Pokušala sam da smirim sebe i poslušam svoje srce, ali nisam mogla. I nakon ovoga, ljubav prema njemu je bila velika. Znam da sam trebala da ga zaboravim, isto tako i Lisu, ali bilo je teško. Veoma teško. Ustanem i uplakano izadjem iz kuće. Hodajući po putu poput nekog leša, sam razmišljala o samoubistvu, jer ja ovakvo ne mogu da nastavim da živim. Noć se polako spuštala što uopšte nisam primetila. Pokušala sam da uzmem vazduha, ali kao da sam bila zarobljena u svojoj iskidanoj duši. Samo sekund kasnije, kiša je krenula. Kap po kap i odjednom počne pljusak. Nisam obraćala pažnju, samo sam nastavila pravo bez imalo straha. Magla se spustila. Nisam videla prst pred okom. Kao što sam i zamišljala. Osećam se kao u paklu. Da li ovako izgleda pakao? Moja odeća je bila nakvašena, a srce slomljeno. Plakajući sam osetila kako se približava neki auto. Bez znaka se okrenem i primetim njegov auto. Vratim pogled napred i krenem još više da plačem. Svako njegovo prisustvo me je još više ubijalo. Kako može uopšte da mi pridje i pogleda me.
N:"Chloe!"
Ignorisala sam ga. Nisam smela da mu se javim. Mislim da bi sebe još više ubila tim delom.
N:"Chloe, molim te stani!"
N:"Chloe!"
Mogla sam čuti kako je rukama snažno udarao u auto. Osetila sam njegovu bol u rukama u sebi.

Komplikovana ljubav (Završena)Where stories live. Discover now