Ruke su počele nenormalno da mi se tresu. Uzmem telefon u ruke i opet ga pozovem. Naslonim se na prozor i samo sekund kasnije začujem kucanje na istom. Uplašeno se pomerim i okrenem. To je bio on. Živ je. Slana tečnost počne da mi silazi niz obraz. Nasmejem se, te začujem kako čovek sa druge strane vrata pokušava da razvali vrata. Brzo otvorim prozor i skočim na zemlju.
N:"Hajde brzo, idemo"
Ja:"Stani"
N:"Rećićeš mi kasnije, sad moramo da idemo. Stavi ovo"
Pružio mi je crni prsluk. Bio je veoma težak i debeo. Izgleda da je bio otporan na metke.
N:"Idemo preko šume"
Ja:"Šta je sa mojom majkom i Lisom?"
N:"Neće im ništa uraditi"
Ja:"Kako znaš?"
N:"Jure tebe i mene"
Ja:"Zašto?"
N:"To ćemo saznati"
Pištolj stavim u levu ruku, gde krenemo da ulazimo u šumu. Mogli smo da čujemo svaku sirenu od auta. Trčajući začujem kako se nešto pomera sa moje desne strane. Stanem i pištolj usmerim ka tom pravcu. Odjednom, moje uši su načule jednu rečenicu.
Xx:"Gospodine, u šumi su!"
Pogledam u Noah-a, te krenemo svom brzinom da trčimo. Trčajući me uhvati za ruku i uplete nam prste. Ostanem veoma srećna, jer Noah... Ne znam... Nakon 20 minuta trčanja izadjemo u grad i samo što skrenemo u jedan kraj primetimo policijske šatore. Sednemo uza zid jedne zgrade i oboje se pogledamo. Imala sam nameru da poljubim te usne, ali mislim da bi bilo pogrešno.
N:"Uzmi ovo, taj pištolj stavi negde"
Pruži mi pušku sa kojom sam vežbala da pucam. Pištolj stavim pantalone, te ruku vratim na njegovu. Nasmeje se i čvrsto mi stegne istu.
N:"Moramo nekako da se probijemo pored njih"
Ja:"Kako?"
N:"Ne znam"
Sedeli smo tako jedno 10 minuta gledajući u naše ruke, koje su bile upletene. Nakon 5 minuta ustanemo i odlučimo da odemo u jednu od zgrada i da se popnemo na vrh iste. Ustanem i za svaki slučaj uzmem pištolj u ruke. Korak po korak i odjednom.
Xx:"ENO IH! UHVATITE IH!"
Ja:"Beži Noah!"
N:"Pucaj ih, jer i oni nas pucaju"
Stanem iza jednog zida i pištolj usmerim prema njima, gde krenem da pucam. Noah se nalazio iza jednog drveta sa kojeg je pucao.
YOU ARE READING
Komplikovana ljubav (Završena)
RomanceDve kuće. Jedna do druge, a dva različita sveta. Šta će se desiti kada se sretnu dve nemoguće ljubavi - on fuck boy, a ona nevina i nežna devojka? Prilika koja će joj se pružiti, će biti nešto zbog čega će se kajati godinama. Prihvatila je ponudu za...