Izadjem ispred i sačekam Noah-a da zaključa vrata. Otključa auto, te udjem.
Ja:"Ne znam šta da očekujem u školi, jer nakon 5 meseci..."
N:"Biće čudno, ali držmo se zajedno"
Ja:"Šta misliš da će reći tvoja majka?"
N:"Prvo će me zagrliti, barem mislim, a posle nemam pojma"
Ja:"Ako bude problema u vezi nas..."
N:"Neće, ne brini. Ako bude, ja ću to rešiti sa njom"
Klimnem glavom u potvrdnom smislu. Uhvatila me je nervoza, jer ne znam kakvo Irena sad ima mišljenje o meni. Ne želim da se posvadjamo, jer je ona jedina bila uz mene od početka... Nakon 20 minuta smo stigli. Pogledi učenika su bili na nama. Izadjem iz auta i zatvorim vrata. Sačekam Noah-a, gde me uhvati za ruku. Spuštenom glavom sam hodala terenom. Šokirani učenici su se pomerali, sve dok u daljini ne primetim Irenu kako priča sa nekom devojkom. Okrene glavu i primeti me. Pozdravi se sa tom devojkom i okrene se. Brzim korakom je ušla u školu. Ljuta je. Znala sam. Šta sada da radim. Šokirani učenici su bili zbunjeni našom pojavom. Udjemo u školu bez ikakvog okretanja, gde začujemo svakakve komentare.
Xx:"Od kad su oni u vezi?"
Xx2:"Da.... Šta meni fali?"
Xx:"Ništa sestro"
Ja:"Noah.."
N:"Molim"
Ja:"Nervozna sam"
N:"Zašto?"
Nasmejem se, te stanemo kod jednog ćoška. Nasloni me na zid.
Ja:"Kao prvo nemoj ništa da pokušavaš u školi.." kažem tiho.
N:"Zašto? Želim da znaju da te imam"
Naglo me poljubi, no osetim varnice u telu. Rukama ga uhvatim za glavu i uzvratim mu poljubac.
Ja:"Rekla sam ti nešto"
N:"Dobro, dobro"
Ja:"Irena je ljuta na mene i nervozna sam, jer nemam pojma šta će da bude kada joj pridjem."
N:"Uff, toliko ste bile vezane?"
Ja:"Budalo" nasmeje se.
N:"Izvini, hajde nastavi"
Ja:"Šta da nastavim? Rekla sam ti"
N:"A izvini. Gledam nešto"
Ja:"Šta?"
Pomerim se od zida i pogledam napred. Nemoguće... Ovo se ne dešava.
YOU ARE READING
Komplikovana ljubav (Završena)
RomanceDve kuće. Jedna do druge, a dva različita sveta. Šta će se desiti kada se sretnu dve nemoguće ljubavi - on fuck boy, a ona nevina i nežna devojka? Prilika koja će joj se pružiti, će biti nešto zbog čega će se kajati godinama. Prihvatila je ponudu za...