26. deo

1K 25 0
                                    

Bude me prigušeni zraci sunca. Polako otvorim oči i pomerim zavesu. Par sekundi kasnije se nađem u totalnom hladu. Nešto je sobi davalo hladnoću. Polako iz ležećeg položaja se namestim u sedeći. Rukom prođem kroz gustu kosu. Protegnem ruke, i obujem papuče koje su se nalazile ispod kreveta. Izađem iz sobe i krenem prema toaletu. Pokušam da otvorim, ali vrata su bila zaključana. Pokušam da ih malo jače otvorim, ali ne, bila su zaključana.

Ja:"Lisa! Otvori vrata!"

Ja:"Lisa!"

Nije otvarala vrata. Nešto je bilo veoma čudno. Krenem opet da otvorim, ali ništa.

Ja:"Lisa, molim te otvori! Mnogo se brinem!"

Šta sad da radim. Šta ako je sebi nešto uradila. Ja nemam snage da otvorim vrata. Ako je sebi nešto uradila, sebi nikad neću moći da oprostim. Možda Noah može da otvori. Brzo obujem patike onako u pidžami izađem iz kuće. Uplakano krenem da ulazim u njiovo dvorište. Moj mozak je previše razmišljao o gadnim stvarima. Trčajući uđem u zadnje dvorište i primetim celu porodicu kako doručkuje napolju. Noah je odma ustao i čudno me pogledao.

A:"Dobro jutro, da li ti nešto treba?"

Ja:"Ja... Ja.. Moja sestra... Lisa"

Xx:"Šta je sa tvojom sestrom"

Ja:"Mislim da je pokušala da izvrši samoubistvo"

*4 sata kasnije*

Ne mogu sebi ovo da oprostim. Kako sam mogla to da joj uradim. Nisam trebala da ga zagrlim. Previše ga voli. Ako joj se nešto desi... Ja... Ja ne znam. Mislim da ću se kajati doživotno zbog ovoga. Samo da bude dobro i sve će biti super.

N:"Molim te, nemoj više da plačeš. Sve će biti u redu"

Ja:"Neće, zbog mene je to uradila"

N:"Znam, ali..."

Ja:"Ne mogu ja ovo"

Još više krenem plačem. Srce mi se cepa u milion komadića. Samo par trenutaka kasnije osetim toplinu na ruci. Pogledam i ugledam kako mi drži ruku.

Komplikovana ljubav (Završena)Where stories live. Discover now