86. deo

398 7 0
                                    

Dok je sve ovo trajalo, Noah mi je dao ključ od jednog stana, koji je malo udaljen. Izgleda da je taj stan da bi se zaštitila. Znao je unapred da će mi sve biti rečeno. Izgleda da me stvarno voli, jer ne bi došao kod mene i... Ušavši u autobus, iskucam kartu i sednem na slobodno mesto. Glavu naslonim na prozor, gde mi se pogled izgubi u tami ovog grada. Kada stignem na odredjenu stanicu, izadjem i peške krenem prema zgradi. Nije bila toliko udaljena. Nakon par minuta udjem u isti u otključam vrata. Udjem i bacim ranac na kauč. Zaključam ista i obujem papuče. Jako zamoran dan, jer sam ustvari svašta saznala, što me je veoma slomilo. Ne znam kako da opišem tu bol u grudima, kada mi je sve to pričala. Legnem na krevet i pogled mi bude vezan za plafon. Celo veče bi razmišljala o Noah-u i previše bi mi nedostajao njegov zagrljaj. Ne znam šta mi se dešava. Zašto ne mogu da ga izbacim iz života i zaboravim. Jako je teško zaboraviti nekog. Ne mogu da ga zaboravim, jer i da ne pričamo, svaki dan bi ga vidjala i to bi me povredjivalo konstantno. Iz dana u dan. Razmišljajući o njemu, iz misli me trgne telefon, koji je vibrirao na stolu. Nepoznat broj... Uzmem telefon i javim se.
Ja:"Halo.."
Xx:"Nažalost, prerano si sve saznala. Moraš snositi posledice"
Veza se prekine, gde iste sekunde bacim telefon na pod. Zašto ja? Zoe mi je sve rekla. Brzo ustanem i pozovem Noah-a. Nemam ništa kod sebe, od čega bi se odbranila. Sve je ostalo u Ireninom stanu. Nervozno čekajući da se Noah javi, pridjem prozoru, gledajući da li se neko približava.
Ja:"Hajde javi se! Gde si sad!" tiho se razderem i ponovo ga pozovem.
Ja:"Hajde molim te javi se!" uplakano držajući telefon na uvetu, Noah se javi.
Ja:"Noah! Dodji brzo!"
N:"Šta je bilo? Zašto plačeš?!"
Ja:"Nek.... Neko mi je... Pretio..."
N:"Ko? Ko ti je pretio?! Čime ti je pretio!"
Ja:"Ja... Ja... Ne znam..."

Komplikovana ljubav (Završena)Where stories live. Discover now