54. deo

525 10 1
                                    

Nogu mu stavim na glavu, dok mu je Noah vezivao ruke i noge.
Ja:"Sledeći put nemoj sa sobom da vodiš pičke, koje se boje smrti"
Gurnem ga i svoj pištolj vratim u zadnji deo farmerki.
Ja:"Šta gledate, zovite policiju! Noah, nema Lise"
N:"Idem pogledati na spratu, ti ih pazi tu"
Ja:"Važi šefe"
Poljubi me i potrči na gornji sprat. *Noah P.O.V.*
Dolazim na gornji sprat i sa pištoljem u rukama hodam po hodnicima u potrazi sa Lilom i Nataliom. Potrčim i u blizini čujem smejanje i u isto vreme stenjanje. Skrenem u drugi hodnik i primetim Lilu kako čuči pred vratima i snima. Obe su se smejale kao nenormalne.
Ja:"Ustaj!"
L(Lila):"NOAH!"
N(Natalia):"Spusti pištolj, molim te"
Ja:"Dajte mi telefon sa kojeg ste snimale"
L:"E... Evo"
Uzmem telefon i bacim ga, gde se zabije u zid i polomi u sitne deliće.
N:"Majmune, mogao si samo da obrišeš video"
Ja:"Možete vas dve malo da jedete govna"
L:"Šta je bilo? Braniš svoju devojku?"
Ja:"Ne merviraj me Lila"
L:"A šta ako hoću"
Izazovno krene da mi prilazi. Gurnrm je, ali Natalia mi pridje sa druge strane. Nakon par minuta krenu da me polako i nežno da me maze.
Ja:"Odjebite od mene"
L:"Zašto?"
N:"Zašto si takav, Chloe neće ništa znati"
Ja:"Ma jebi se k*rvo"
Napravim par koraka unazad i pištolj usmerim u njenu glavu. Samo što sam uperio pištolj u nju, krenula je polako da mi prilazi i da jezikom prelazi preko vrha pištolja. Obična kučka. Lizajući pištolj, Lila mi je prišla i jezikom mi prelazila preko vrata. Naježio sam se. U toj sekundi, iza sebe začujem pucanj u plafon. Ne samo jedan već više njih. Obe vrisnu i sednu na pod. *Chloe P.O.V.*
Popnem se na drugi sprat pucajući u plafon. Odjednom čujem jak ženski vrisak. Potrčim i u jednom hodniku pronalazim Noah-a, kako stoji pored Lile i Natalie, koje su bile na podu.
Ja:"Vi kučke"
Pridjem i bacim pištolj na pod. Obema rukama ih uhvatim za kosu i povučem. Noah me pogleda i osmehne se.
Ja:"Pomozi, ne mogu sama"
N:"Naravno"
L:"Pusti me!"
N:"Aaaa, to boli!"
Ja:"Više bi bolelo kada bi ti metak prošao ravno kroz glavu"
L:"Ti kao imaš muda da pucaš"
Ja:"Misliš da nemam?"
Podignem obrvu i pustim ih. Uzmem pištolj od Noah-a i isti usmerim u njenu golu butinu.

Komplikovana ljubav (Završena)Where stories live. Discover now