28. deo

1K 24 0
                                    

Gledajući slike, doktor je izašao. Brzo ustanem i obrišem suze.

Dr(Doktor):"Šta ste vi Lisi Martin?"

Ja:"Ja sam njena sestra"

Dr:"Aha. Lisa je dobro. Izgubila je mnogo krvi, ali smo uspeli da je spasemo"

Ja:"Hvala Bogu!"

Izdahnem i brzo zagrlim Noah-u, koji je ostao začuđen. Bila sam presrećna što su je spasili. Nadam se da će mi oprostiti. Neću više imati nikakav kontakt sa Noah-om. Ne želim da je povredim zbog budale.

*2 dana kasnije*

Izlazim iz škole i laganim koracima se zaputim prema bolnici. Morala sam da idem u školu, jer ne mogu da izostajem. Bolnica je blizu škole, tako da nisam morala ići autobusom, već bih mogla peške da odem tamo. Lisa je malo ljuta na mene, ali bitno je da je dobro. Obećala sam joj da više neću prilaziti Noah-i. Zbog toga je manje ljuta na mene, što mi je drago. Hodajući prema bolnici, kiša je krenula da pada. Uzmem kišobran iz ranca i otvorim ga. Nakon par minuta, jak pljusak je počeo da pada. Iza sebe sam začula korake. Refleksno se okrenem i primetim Noah-u bez kišobrana, sav mokar.

Ja:"Zašto si ti ovde?"

N:"Am... Krenuo sam ka tetki"

Ja:"Pa gde ti je auto?"

N:"Kod automehaničara, nebitno... Moram da idem"

Ja:"Dobro..."

Krene da trči, pa se zaustavi. Nisam obraćala pažnju na njega i hladno sam  prošla pored. Ubrzam korak, jer kiša postaje sve veća i veća. Nekoliko minuta kasnije uđem u bolnicu i krenem uza stepenice prema Lisinoj sobi. Kada dođem do 2 sprata, otvorim vrata i primetim nekog dečka pored Lise. Ostanem zbunjena, te isti dečko izađe iz sobe.

Komplikovana ljubav (Završena)Where stories live. Discover now