61. deo

444 9 0
                                    

Nisam mogla više da propuštam časove, tako da sam u bolnici učila. U poslednje vreme mnogo razmišljam o tome, da li će se ova veza završiti, jer mislim da sam mu dosadila. Ne znam koliko da verujem u to, ali po njegovom dolasku u posetu se može videti ustvari da ga mrzi da dolazi. Trebali smo da se nadjemo u 3 ispred bolnice, ali njega nije bilo. Odlučila sam da sačekam još malo, jer je možda gužva u saobraćaju. Čekajući ga više od 20 minuta odlučim da nastavim sama do kuće. Inače, majku su pustili kući. Super se oseća, samo što je malo tužna zbog te trudnoće. Nismo još uvek saznali ko je otac, jer ne želi da kaže.
Ulazim u autobus, koji me je odveo do majke. Morala sam da joj pomognem oko kuće, jer nije mogla sama, a Lisa... Ona je po klubovima i nema vremena za majku. Isto je i Noah krenuo da ide po klubovima. Polako se vraća svom starom načinu života.
Autobus se zaustavi ispred kuće, gde izadjem. Otvorim vrata i udjem. Izujem se i stvari ostavim po strani.
Ja:"Eej"
M(Majka):"Chloe!"
Srećno ustane da fotelje i zagrli me. Izgledalo je kao da sam joj nedostajala. Stomak je počeo da raste, što bi me još više usrećilo. Jedva čekam da se rodi taj mali andjeo. Presrećna sam, kada pomislim na to. Sednuvši na kauč krenemo da pričamo o raznim temama. Videlo se u licu da je i srećna i tužna.
M:"Kako si ti?"
Ja:"Super, kako mogu da budem"
M:"Kako je Noah?"
Ja:"Ne znam, nismo se videli 3 dana"
M:"Što?"
Ja:"Utišavam sebe, misleći da je zbog škole, ali nije..."
M:"Šta misliš da radi?"
Ja:"Isto kao i pre veze"
M:"On tebe voli"
Ja:"Bila si upravu. Samo me je iskoristio"
M:"Lepo sam ti rekla"
Ja:"Mnogo ga volim"
M:"Srce moje"
Glavu naslonim na njen stomak, gde lagano krene da me mazi po glavi. Dugo sam isčekivala ovaj trenutak. Nedostajao mi je ovaj trenutak. Tek tada sam osetila njeno majčinstvo nadamnom.
Mazeći me po glavi, na vrata udje Lisa. Jako slomljena i uplakana. Padne na pod i krene nenormalno da udara rukama o pod. Brzo ustanem i pridjem joj.
Ja:"Lisa! Šta je bilo?!"
L:"Chloe?!"
Ja:"Da, ja sam"
L:"Nećeš mi nikad oprostiti"
Krene još više da plače. Izgledalo je kao da je ubila nekog.
Ja:"Za šta ti neću oprostiti?"
L:"Ne mogu ja ovo. Ubiću se!"

Komplikovana ljubav (Završena)Where stories live. Discover now