13. deo

1.2K 27 3
                                    

Dr(Direktor):"Drago mi je da to čujem"

L:"Direktore..." rekla je zadisano.

Dr:"Šta je Lisa?"

L:"Ona... Ne može... U tu školu..."

Dr:"Hajde izlazi, imam posla"

L:"Zapamtićete me zbog ovoga"

Dr:"Izlazi!"

Direktor i ja skupimo sve potrebne papire, gde se i potpišem. Nakon svega, izađem, te za mnom uđe Irena presrećna. Držeći papire u rukama se naslonim na ormarić preko puta vrata i po poslednji put gledam hodnik ove škole. Na drugoj strani se nalazila Lisa koja je umirala od plača, sedeći na podu. Primeti me i ustane. Ostavim papire na ormariće i okrenem se prema njoj. Prekrstim ruke i pogledam je sa osmehom.

Ja:"Šta ti treba?"

L:"Ti..."

Ja:"Ja?"...

Xx:"Smiri se Lisa, molim te"

L:"Zašto mi uništavaš život!?"

Ja:"Zašto ti mene uništavaš?"

L:"Ja tebe?"

Ja:"Da, ti mene. Ja sam dobila priliku, jer ću uspeti nešto sa tom školom. Ti... Ti bi tamo išla samo zbog Noah-e, koji te nikad neće primetiti!"

L:"Da si mi pružila priliku, možda bi me i primetio!"

Ja:"Lisa, skapiraj. ON TEBE NE VOLI"

L:"A tebe voli?"

Ja:"Niko nije rekao da me on voli i ja ne želim da me voli"

L:"Koliko lažeš seljančice"

Ja:"Mislim da ti ovo sve radiš zbog novca i pažnje, zar ne? Želiš da budeš sa njim u vezi da bi ti kupovao odeću, koja je skuplja od tebe cele!"

L:"Ja njega volim od kako smo se doselili!"

Ja:"ON JE MOJ!"

L:"Molim?"

Ja:"Nisam htela to da kažem"

L:"Kako možeš?"

Ja:"Nisam tako mislila, stvarno"

L:"Zaboravi da postojim"

Ja:"Nemoj da me zoveš, kada ti trebaju pare"

L:"Jebi se"

Rukom prođem kroz kosu i uzmem papire u ruke. Grlo me boli od silnog dranja. Nisam tako mislila. Ne volim ga i niti ću ga voleti. Nervira me.

Komplikovana ljubav (Završena)Where stories live. Discover now