79. deo

398 6 0
                                    

*2 meseca kasnije*
Xx:"Zdravo"
Ja:"Zdravo... A ti si?"
Xx:"Zoe, tu sam da ti kažem nešto"
Ja:"Ali... Ja tebe ne znam"
Z:"Ne brini se, tu sam da ti otvorim oči"
Ja:"Dobro..."
Z:"Hoćemo li na kafu?"
Ja:"Naravno"
Izadjem zbunjeno iz škole i zajedno krenemo prema kafiću, koji se nalazio odmah do škole. Prvi put je vidim i mislim da je dobra. Zašto želi da mi kaže nešto, ako je ja ne poznajem, niti ona mene. Barem mislim da me ne poznaje. Sednemo za slobodan sto do prozora, gde je pogledam. Veoma lepa devojka crnih očiju.
Z:"Da počnem..."
Ja:"Slobodno"
Z:"Ja tebe znam od kako si izašla iz bolnice plakajući. Bila si veoma mala i prelepa beba. Isto tako, se pored tebe nalazila i tvoja sestra Lisa."
Ja:"Ček, ček... Ti... Ti mene znaš od rodjenja"
Z:"Da. Ceo tvoj život sam bila uz tebe, samo što me nikad nisi primetila"
Ja:"Zašto si me pratila i uhodila..."
Z:"Ja sam agent, jedne jedinice koja zapravo imaju buran život, a da ne znaju. Ja sam tu samo da pomognem"
Ja:"Zašto mi nisi nekad prišla ili nešto slično?"
Z:"Nisam smela, bila si previše mala da bi saznala sve o tvojoj porodici i prijateljima"
Ja:"Šta su ti uradili moji prijatelji i roditelji"
Z:"Nisu oni mene povredili, već tebe. Ceo prokleti život živiš u lažima"
Ja:"Kako ti to znaš?"
Z:"Znam, jer 17 godina istražujem o tebi, da bi ti otvorila oči i videla s kim se družiš"
Ja:"Niko me ne bi lagao"
Z:"Mogu da počnem?"
Ja:"Izvoli"
Z:"Kad je tvoj otac umro?"
Ja:"Pre 2 godine, od jedne teške bolesti"
Z:"Aha... Vidi, tvoj otac je ubijen od strane narkomana i mafijaša"
Ja:"Molim? Nemoguće! Lažeš!"
Z:"Smiri se, stani. Dugovao im je veliku sumu novca i krenuo je da beži sa vama sve do Azije, nadajući se da ga neće naći."
Ja:"Zašto mi ne bi to rekli?"
Z:"Jer znaju da si osećajna i ne bi mogla da preživiš toliki stres"
Ja:"Ja... Ja.. Ovo je nelogično.. Zašto im nije vratio taj novac?" Z:"Jer nije mogao da nadje 45 hiljade evra"
Ja:"M... Mol... Molim?"
Z:"Da, dugovao im je 45 hiljade evra"

Komplikovana ljubav (Završena)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon