11. deo

1.3K 31 2
                                    

Nakon dobre večere, uđem u sobu i sednem za sto, gde uzmem svesku i otvorim domaći. Kada ga napokon uradim uzmem pidžamu, koja se nalazila na krevetu i obučem je. Svoju polu kovrdžavu kosu pustim i očešljam je. Sklonim pokrivač i legnem. Nakon par minuta sam upala u dubok san.

*ujutru*

Polako otvaram oči i primetim da ću zakasniti za autobus. Brzo ustanem i svučem pidžamu sa sebe. Uzmem stvari od juče i brzo ih obučem. Spakujem knjige i tek kada krenem da otvorim vrata, primetim da su zaključana. Probam da ih otvorim, ali nisam uspela.

Ja:"Lisa! Otvori vrata!

Ja:"Lisa!"

L:"Ne možeš da ideš u tu školu! Ja sam za tu školu!"

Ja:"Zašto mi to radiš?!"

L:"I sama znaš da sam zaljubljena u Noah-u od kako smo se doseslili i ovo je pravi trenutak da me primeti!"

Ja:"Lisa, škola neće ništa promeniti!"

L:"Hoće! Videćeš!"

Ja:"On tebe ne voli!"

L:"Zavoleće me, kada me primeti"

Ja:" Videćemo, sada me pusti"

L:"Obećaj da mu nećeš prilaziti!"

Ja:"Nisam ni planirala. On je idiot!"

L:"Zakuni se"

Ja:"Kunem se, sada me pusti"

L:"Evo, da uzmem ključ"

Otključa vrata, te svom brzinom izađem iz kuće, jer je minut trebao da zakasnim na autobus. Stanem i pogled mi zaluta na Noah-u, koji me je posmatrao iz svojih kola. Vratim pogled napred, i prekrstim ruke.

N:"Hoćeš da te povezem?"

Ja:"Ne"

N:"Zašto si takva?"

Ja:"Noah, ne želim da imam ikakav kontakt sa tobom"

N:"Zašto?"

Ja:"Moj problem"

N:"Hajde ulazi, i onako se prebacuješ kod nas"

Ja:"Odakle tebi to?"

N:"Svi su obavešteni o tome"

Ja:"Noah, zaobidji me. Evo ga autobus"

N:"Samo danas"

Prevrnem očima i uđem u auto. Osetim njegov smeh, koji je bio vrlo tih. Vežem se i prekrstim ruke. Ovo je toliko pogrešno i nisam ovo trebala da uradim.

Komplikovana ljubav (Završena)Where stories live. Discover now