69. deo

440 7 0
                                    

Nakon nekoliko minuta, magla se povukla. Uzmem slušalice, koje naknadno stavim u telefon i pustim muziku, koja bi me totalno opustila.
*Noah P.O.V*
Nervozno izadjem iz kuće, te je zaključam. Udjem u auto, no ga upalim. Ne ću dozvoliti tek tako da me neko ruši lažima. Ovo što je Lisa učinila je prevršilo svaku meru. Nipta nisam uradio, niti pomislio na to. Jeste da sam slabo posećivao Chloe u bolnici, ali to ne mora da znači da ću svašta da radim.
Nakon 10 minuta stižem ispred Lisine kuće u kojoj živi sama. Nemam pojma odakle joj pare, ali svakako joj neću da joj dopustim toliko da me povredjuje... Udjem u kuću, bez kucanja, ali ore nego što udjem uključim snimanje na telefonu, koji posle stavim u prednji dzep.
L(Lisa):"Ko je to?"
Ja:"Dodji ovamo!"
L:"Šta ćeš ti ovde?"
Ja:"Izvoli pare, sutra ideš da abortiraš"
L:"Molim? Ja ću roditi ovo dete"
Ja:"Ne, nećeš"
L:"Da hoću, a ti si njegov otac i trebao ti to ispoštovati"
Ja:"Slupaj ovamo, ja nisam otac tog deteta! Ovo radiš samo da bi dobila deo mog bogatstva!"
L:"Na koga si toliko pametan?"
Ja:"Znači, upravu sam?"
L:"Uvek ljubavi"
Ja:"Ekstra"
Izvučem telefon iz dzepa i pokažem joj snimak našeg razgovora.
L:"Izbriši to!"
Ja:"Šta je? Sad izbriši"
L:"Molim te"
Ja:"Odjebi kučko"
Izadjem iz kuće, dok je ona vrištala kao nenormalna na vratima. Plakajući je izašla i molila me da izbrišem. Ušavši u auto, brzo zaključam vrata i dodam po gasu. Neće mene neka lujka da zajebava. *Chloe P.O.V*
Ulazim u stan i bacim se na kauč. Plače mi se, ali nemam više suza. Sve sam isplakala. Samo par minuta kasnija vrata se otvore. Podignem glavu i primetim Irenu kako ulazi na vrata, a za njom dečko crne kose i crnih očiju. Pogledam u Irenu i nasmejem se. Zabacim glavu i ruke stavim na stomak.
Xx:"Ko je ovo?"
I:"Aa, moja drugarica. Neće biti problema, opušteno"
Ja:"Neće, neće" kažem tiho.
Xx:"Aha, a kako se zove?"
Ja:"Chloe"
Xx:"Mark"
Ja:"Kako god"
Uhvati ga za ruku i odvede u svoju sobu.

Komplikovana ljubav (Završena)Where stories live. Discover now