65. deo

442 10 0
                                    

Ja:"To me ne zanima"
Xx:"Hajde kreni"
Ja:"Gde me vodiš?"
Xx:"Videćeš"
Ja:"Prvo mi reci"
Xx:"Ne mogu da ti kažem"
Ja:"Zašto me vodiš kod njega? Znaš šta se desilo i opet me vodiš?!"
Xx:"On je tako hteo"
Ja:"Stani... Reci mu da sam umrla za njega"
Pomerim se u stranu i uplakano krenem da trčim na drugu stranu. Kako uopšte ima srca da me pozove. Želi još više da me uništi. Da uzme još koji deo srca. Može da uzme samo kamen, jer ja srce više nemam. Celo se raspalo u milion komadića. Nakon dužeg šetanja sam odlučila da ipak odem do Irene i ispričam joj šta se desilo. Možda me sasluša i pomogne mi. A ako ne... Onda ću se snaći nekako. Moram sama da se snadjem. Nakon dužeg hodanja sam stigla do njene zgrade. Pogledam na četvrti sprat i vidim da su svetla upaljena. Imala sam sreće. Udjem i popnem se na četvrti sprat. Pozvonim, ali niko nije otvorio vrata. Pozvonim opet, te začujem Irenu.
I:"Evo!"
Otvori vrata i ugleda mene. Uplakanu, crvenu, prljavu kako stojim ispred njenih vrata.
I:"Šta ćeš ti ovde i šta ti se desilo?"
Ja:"Mogu da udjem?"
I:"Naravno"
Pusti me unutra, te se izujem i udjem u dnevni boravak.
I:"Zašto su ti oči kao da si se drogirala?"
Ja:"Noah... Noah će postati otac"
I:"Zezaš me?"
Ja:"Ne..." kažem tiho.
I:"Pa čestitam"
Ja:"Sa Lisom.."
I:"Ne seri... Izvini na izrazu... Stvarno?"
Ja:"Mhm..."
I:"Znači nisi se drogirala, već..."
Ja:"Tačno rako"
I:"Kako može... Ono, bili ste prelep par i po vama se videlo da je sve išlo kako treba"
Ja:"Dok sam bila u bolnici, retko kad je dolazio. I da je dolazio bio bi pored mene sat vremena i manje"
I:"Znači, dosadila si mu, pa je našao drugu"
Ja:"Ne bi bila ovoliko slomljena da joj nije dete napravio"
I:"Šta će biti kada saznaju njegovi roditelji?"
Ja:"Ne znam, ali želim mu sve najgore"
I:"Uff, ovo je zajebano"

Komplikovana ljubav (Završena)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora