Brzo ustanem, jer nisam znala šta da radim. Težina se pojavila u mom stomaku. Nisam mogla da se pomerim. Čim me ugleda, stane i bez reči me je gledao uplakanu. Nisam mogla da skinem pogled sa njega. Oči su mi bile u njegovim. Polako se pomeri i krene prema meni. Gledajući napravim 3 koraka, gde budem bliže njemu.
Ja:"Zašto mi ovo radiš?"
N:"Znam da sam sve sjebao... Ali.."
Ja:"Noah, nema ali..."
N:"Moja ljubav prema tebi više nije na silu"
Ja:"Molim"
Razočarano podignem obrvu i prekrstim ruke.
N:"U toku svega ovoga, nešto mi se desilo i sad kada tebe nema, ja... Ja ludim... Ne znam kako to da..."
Prekinem ga u pola rečenice. Suze su nam kvasile usne, koje su se gladno ljubile. Ugrizem mu usnu na šta se nasmeje.
Ja:"Izvini" kažem tiho.
N:"Samo nastavi"
Uzvratim mu poljubac, gde ga gurnem na klupicu. Sednem na njega i skinem jaknu sa sebe. Bacim istu i ruke stavim na njegovo lice. Sa strane začujem glasno smejanje od strane Irene i Lile. Pogledam ih i iste sekunde vratim pogled na Noah-a, koji je blago reći uživao. Nasmeje se i rukom prodje kroz rasčupanu kosu.
Ja:"Ne znam koliko bi trebali da nastavimo sa ovim"
N:"Zašto?"
Ja:"Jer mi je rekla polovinu i postalo je toliko logično da joj verujem i..."
Poljubi me i ruke stavi na moju zadnjicu.
N:"Ako je ovo poslednji put da te ljubim, barem me pusti da uživam u trenutku"
Ja:"Dobro..." kažem tiho.
*3 sata kasnije*
Sedim na klupici, zagrljena sa Noah-om, koji nije hteo da ode. Nisam ni ja htela da odem. Jednostavno sam uživala i osećala se sigurno. Iako je Noah trebao da ode, jer su svi saznali da ja sve znam i još ako Noah-a vide sa mnom, ubiće ga. Bilo je kritično, ali svakako ga nije bilo briga.
Ja:"Noah, moraš da ideš. Ne želim da ti se nešto loše desi"
N:"I da me ubiju, barem ću umreti u tvom zagrljaju"
Ja:"Jao ćuti tu i ustaj"
Ustane sa i rukom predje preko majice.
N:"Ne mogu da odem"
Ja:"Moraš"
N:"Zašto sam se uopšte uvalio u ovo sranje"
Ja:"Videćemo se posle" šapnem mu, te se okrene i ode.
YOU ARE READING
Komplikovana ljubav (Završena)
RomanceDve kuće. Jedna do druge, a dva različita sveta. Šta će se desiti kada se sretnu dve nemoguće ljubavi - on fuck boy, a ona nevina i nežna devojka? Prilika koja će joj se pružiti, će biti nešto zbog čega će se kajati godinama. Prihvatila je ponudu za...